Hvad koster nye tænder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

sandramor

nej det kan du ikke.. :-(
enten hvis du er på kontanthjælp kan tandlægen sende et overslag til kommunen og søge om at de betaler men de betaler kun nød behandlinger eller hvis det er en nødvendighed for dig.. og da det ikke er det betaler de intet.. eller også hvis du er med i danmark kan du få lidt retur..x

men ellers er det for egen regning..desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

hesøth

Tjek evt tandlæger i Tyskland. De er væsentligt billigere end her i DK. Og prøv at google tandlæge i Polen eller Ungarn - det kan sagtens betale sig - Der er arrangerede rejser ned til tandlæger, der taler dansk!

Anmeld

16. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Min veninde er tandklinikassistent og hun mener ikke nogen tandlæge vil trække nogle tænder ud som ikke fejler noget.

Anmeld

16. juli 2012

Leneur

Prøv at søge på tandprotetikeren tror jeg det er. Min far har fået nye tænder den vej og de samarbejder med en tandlæge ihvertfald i Århus og de helmer ikke førend du er tilfreds. Han kommer ind til kontrol og der er 5 års garanti. Jeg mener du kommer ind til en gratis forundersøgelse og så får du et overslag derefter men husk at tandlægen skal betales ved siden af. Det er dyrt tror min far gav 32.000 kr men kan være det er mindre for dig.

Anmeld

16. juli 2012

sandramor

hesøth skriver:

Tjek evt tandlæger i Tyskland. De er væsentligt billigere end her i DK. Og prøv at google tandlæge i Polen eller Ungarn - det kan sagtens betale sig - Der er arrangerede rejser ned til tandlæger, der taler dansk!

nej nej.... muligt de taler dansk i både polen og ungarn..
men lave tænder kan de sku ikke!!! har set så mange resultater dernede fra og deres arbejde er simpelthen forfærdeligt!!
lige når man kigger ser det fint ud men ved nærmere eftersyn er det simpelthen skrækkeligt hvad laver ved tænderne... og dem der har fået det lavet dernede får ikke andet end bøvl og så er der lidt langt til enten polen eller ungarn... og nogle danske tandlæger er ikke meget for at rode med at prøve at redde det tandlægerne dernede.. får.har lavet
så tør slet ikke tænke på hvordan de laver proteser...
så et godt råd!! hold dig væk dernede fra.......

Anmeld

16. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
sandramor skriver:

men lave tænder kan de sku ikke!!! har set så mange resultater dernede fra og deres arbejde er simpelthen forfærdeligt!!
lige når man kigger ser det fint ud men ved nærmere eftersyn er det simpelthen skrækkeligt hvad laver ved tænderne... og dem der har fået det lavet dernede får ikke andet end bøvl og så er der lidt langt til enten polen eller ungarn... og nogle danske tandlæger er ikke meget for at rode med at prøve at redde det tandlægerne dernede.. får.har lavet

Anmeld

16. juli 2012

hesøth

sandramor skriver:

Og hvad med "U-landet Tyskland"?? Der er glimrende tandlæger i fx Flensburg - der er halvt så dyre som dem i Danmark!

Og hvis det endelig skal være skræmmekampagne, så kender jeg også en del exempler på ELENDIGE danske tandlæger!

Anmeld

16. juli 2012

MorTil4<3

Anonym skriver:

Jeg har alle dage, siden barns ben, haft meget meget dårlige tænder og hver gang jeg er til tandlæge render det altid op i 7000+, og jeg magter det ikke mere, jeg gider ikke hvert eneste år at smide over 20000 til min tandlæge, jeg er træt at tandpine og tænder der flækker i flæng - NU vil jeg have nye tænder...

Men hva skal jeg regne med nye tænder koster?

min mor har kun 4 tænder tilbage der er hendes egne, eller er resten kunstige hun kan tage ud og ordne ordentligt,

det gav hun knap 80.000 for hele mulevitten :/

Anmeld

16. juli 2012

Jupiter

sandramor skriver:

Puuh jeg er ked af at sige det... men tror du får meget meget svært ved at finde en tandlæge der vil rykke dine tænder ud og give dig protese... jeg er selv tandklinikassistent og har oplevelser mange med dit problem... men de tandlæger jeg har arbejdet for gør det kun hvis der virkelig er indikation for det... altså paradontose, eller anden sygdom som gør at det er den bedste løsning....

men ja måske du er heldig at finde en som vil... men du skal skisme sørge for det er en dygtig tandlæge ellers blir det ikke spændende... og en dyr dyr omgang...

Fra en tidligere klinikassistent

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Puuh jeg er ked af at sige det... men tror du får meget meget svært ved at finde en tandlæge der vil rykke dine tænder ud og give dig protese... jeg er selv tandklinikassistent og har oplevelser mange med dit problem... men de tandlæger jeg har arbejdet for gør det kun hvis der virkelig er indikation for det... altså paradontose, eller anden sygdom som gør at det er den bedste løsning....

men ja måske du er heldig at finde en som vil... men du skal skisme sørge for det er en dygtig tandlæge ellers blir det ikke spændende... og en dyr dyr omgang...

Det håber jeg godt nok jeg kan finde, for magter ikke det her mere - men holder mig nu pænt i DK, skal skisme ikke til udlandet for at få lavet noget så vigtigt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.