Hvad koster nye tænder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.381 visninger
27 svar
0 synes godt om
15. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg har alle dage, siden barns ben, haft meget meget dårlige tænder og hver gang jeg er til tandlæge render det altid op i 7000+, og jeg magter det ikke mere, jeg gider ikke hvert eneste år at smide over 20000 til min tandlæge, jeg er træt at tandpine og tænder der flækker i flæng - NU vil jeg have nye tænder...

Men hva skal jeg regne med nye tænder koster?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg har alle dage, siden barns ben, haft meget meget dårlige tænder og hver gang jeg er til tandlæge render det altid op i 7000+, og jeg magter det ikke mere, jeg gider ikke hvert eneste år at smide over 20000 til min tandlæge, jeg er træt at tandpine og tænder der flækker i flæng - NU vil jeg have nye tænder...

Jeg tror der er forskellige priser hos de forskellige tandlæger, men prøv at få et tilbud hos din tandlæge 

Anmeld

15. juli 2012

Dinna88

Det er så forskelligt - hvad med at få din tandlæge til at se på det?
jeg kender en der lige har fået lavet et halvt gebis, det gav han 10.000 for  

Anmeld

15. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg må ringe rundt i næste uge, min nuværende tandlæge vil ikke rykke mine gamle tænder ud (jeg mangler i alt 3 og har pt. 2 der er flækket fuldstændig), han mener mine tænder er AL for gode til at rykke ud - det tror jeg da fanden, når jeg finanserer udbetalingen på hans nye bil hvert år.....

Hmm, der findes ikke et sådan-ca beløb?

For jeg har vitterlig ingen anelse, hva det koster..

Anmeld

15. juli 2012

Muhmi

Mon ikke din forsikring dækker lidt af det, hvis du virkelig har så dårlige tænder?

Min far fik helt gebis for ca. 22.000,- det var med tandudtrækning og tilpasning bagefter osv

Anmeld

15. juli 2012

pemiro

Anonym skriver:

Jeg har ingen ide om hvad det koster, men vil råde dig til at ringe til et par stykker og få et tilbud, da tandlægernes priser er SÅ forskellige.. Så du vil nok få tre forskellige priser hvis du ringer til tre..
Det kan hurtigt betale sig når man skal have lave større ting..

God fornøjelse, håber du får et godt tilbud og får nogle tænder du blir glad for

Anmeld

15. juli 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Mon ikke din forsikring dækker lidt af det, hvis du virkelig har så dårlige tænder?

Min far fik helt gebis for ca. 22.000,- det var med tandudtrækning og tilpasning bagefter osv

Ej, hold da op alle de gebisser jeg ku ha læggende i skabet nu - hver træls - jeg må prøve at ringe rundt, men 1000 tak for "tilbuddet", så har jeg da lidt at gå efter

Anmeld

15. juli 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Jeg har ingen ide om hvad det koster, men vil råde dig til at ringe til et par stykker og få et tilbud, da tandlægernes priser er SÅ forskellige.. Så du vil nok få tre forskellige priser hvis du ringer til tre..
Det kan hurtigt betale sig når man skal have lave større ting..

God fornøjelse, håber du får et godt tilbud og får nogle tænder du blir glad for

Anmeld

15. juli 2012

sandramor

Puuh jeg er ked af at sige det... men tror du får meget meget svært ved at finde en tandlæge der vil rykke dine tænder ud og give dig protese... jeg er selv tandklinikassistent og har oplevelser mange med dit problem... men de tandlæger jeg har arbejdet for gør det kun hvis der virkelig er indikation for det... altså paradontose, eller anden sygdom som gør at det er den bedste løsning....

men ja måske du er heldig at finde en som vil... men du skal skisme sørge for det er en dygtig tandlæge ellers blir det ikke spændende... og en dyr dyr omgang...

Anmeld

16. juli 2012

Isabella_mor

Er det ikke noget man evt vil kunne søge tilskud til ??? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.