Hvad koster nye tænder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.381 visninger
27 svar
0 synes godt om
15. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg har alle dage, siden barns ben, haft meget meget dårlige tænder og hver gang jeg er til tandlæge render det altid op i 7000+, og jeg magter det ikke mere, jeg gider ikke hvert eneste år at smide over 20000 til min tandlæge, jeg er træt at tandpine og tænder der flækker i flæng - NU vil jeg have nye tænder...

Men hva skal jeg regne med nye tænder koster?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg har alle dage, siden barns ben, haft meget meget dårlige tænder og hver gang jeg er til tandlæge render det altid op i 7000+, og jeg magter det ikke mere, jeg gider ikke hvert eneste år at smide over 20000 til min tandlæge, jeg er træt at tandpine og tænder der flækker i flæng - NU vil jeg have nye tænder...

Jeg tror der er forskellige priser hos de forskellige tandlæger, men prøv at få et tilbud hos din tandlæge 

Anmeld

15. juli 2012

Dinna88

Det er så forskelligt - hvad med at få din tandlæge til at se på det?
jeg kender en der lige har fået lavet et halvt gebis, det gav han 10.000 for  

Anmeld

15. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg må ringe rundt i næste uge, min nuværende tandlæge vil ikke rykke mine gamle tænder ud (jeg mangler i alt 3 og har pt. 2 der er flækket fuldstændig), han mener mine tænder er AL for gode til at rykke ud - det tror jeg da fanden, når jeg finanserer udbetalingen på hans nye bil hvert år.....

Hmm, der findes ikke et sådan-ca beløb?

For jeg har vitterlig ingen anelse, hva det koster..

Anmeld

15. juli 2012

Muhmi

Mon ikke din forsikring dækker lidt af det, hvis du virkelig har så dårlige tænder?

Min far fik helt gebis for ca. 22.000,- det var med tandudtrækning og tilpasning bagefter osv

Anmeld

15. juli 2012

pemiro

Anonym skriver: