Wee - Så er der 260 dage til ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

LinLin

Anonym skriver:

Det er omkring april 2013  Har set frem til den dato i snart 1½ år nu.. Heeh. 

Uhh.. Hvor spændende. Hvor længe har du/i "ventet" (hvornår aftalt i det skulle være der?)

Vi var faktisk enige om ikke at skulle have flere. Men da Adam var omkring halvandet her i marts kunne jeg bare mærke at jeg okker var færdig. Manden var heldigvis nem at overtale :-) så det er ikke dp længe jeg har ventet.... Det føles bare sådan!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Hihi, jeg er bare så klar.. Ikke skræmt (endnu ihvertfald)...

Jeg har læst stort set alt, hvad der kan læses.. Og lavet liste, på hvad vi skal købe.

Haha.. Det har jeg også lavet  Med cirka priser og det hele.. 

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

Milla-Victoria's mor skriver:

Ihhhh hvor jeg kender ALT for godt til den lange ventetid. Jeg har heldigvis en skøn prinsesse at gå og nyde tiden med

Men om 111 dage skal jeg i gang med PB nr. 2.

Åhh hvor er det svært at vente Men det er jo hele ventetiden værd

Held og lykke med det

Knus

Hehe. Det tror jeg, at der er mange der gør. 

Snyd snyd.. Men held og lykke med PB nr. 2

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Vi var faktisk enige om ikke at skulle have flere. Men da Adam var omkring halvandet her i marts kunne jeg bare mærke at jeg okker var færdig. Manden var heldigvis nem at overtale :-) så det er ikke dp længe jeg har ventet.... Det føles bare sådan!

Ej hvor skønt.. Så er det bare igang hehe. 

Anmeld

16. juli 2012

Mivsen

Anonym skriver:

Hvor skønt.. 

Kan forstå du har børn i forvejen?

Hvor mange? Og hvor gamle er de?

Glæder mig også meget.

Vi har har en søn på 8 måneder. Men vil lige nyde ham lidt endnu, hvor det bare er ham

Det sjovt da jeg lige havde født, og hørte om folk der sagde de snart vil i gang med pb, 6 måneder efter fødsel, tænkte jeg de er gale.. 

Men sådan havde jeg det også.. Der fuldstændig fantastisk at få barn, men samtidig vanvittig hårdt.

Er det jeres den første? 

Anmeld

17. juli 2012

Anonym trådstarter

Mivsen skriver:

Glæder mig også meget.

Vi har har en søn på 8 måneder. Men vil lige nyde ham lidt endnu, hvor det bare er ham

Det sjovt da jeg lige havde født, og hørte om folk der sagde de snart vil i gang med pb, 6 måneder efter fødsel, tænkte jeg de er gale.. 

Men sådan havde jeg det også.. Der fuldstændig fantastisk at få barn, men samtidig vanvittig hårdt.

Er det jeres den første? 

Hvor skønt  Ja det jo med at nyde dem både når de er små, men også mens der kun er en  Det er ihvertfald, hvad jeg har hørt. 

Jeg tænke det samme. Har en bekendt, som er den først i min omgangskreds, der har fået barn. Og hun siger nøjagtig det samme. Hehe. Men ikke hendes mand. Han vil gerne vente lidt. 

Ja det er den første for os begge. Så det bliver vildt spændende. Jeg har passet 3 små børn (to tvillinger på et år, samt en lillebror fra spæd) i rigtig mange år. Så har derigennem lært lidt om det. Men er slet ikke i tvivl om, at det bliver rigtig hårdt. Og tror ikke det bare bliver en dans på røde roser. Men den første fase er bare en der skal igennem. 

Anmeld

19. juli 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Haha.. Det har jeg også lavet  Med cirka priser og det hele.. 

Ja, det har jeg også.. Det nu meget rart

Anmeld

19. juli 2012

gædde/gitte

ha ha ha Jeg har også lavet en liste

I exel, så jeg nemt kan rette prisen, hvis der dukker noget nyt op ..... min mand syntes jeg var åndsvag, indtil jeg viste ham hvor forskellige og hvor uoverskuelig markedet for tilbehør til bebs er!....

man skulle starte sådan en biks... det tror jeg man kan tjene maaaange penge på

Anmeld

19. juli 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Ja, det har jeg også.. Det nu meget rart

Ja. Så ved man oss nogenlunde, hvad man skal spare sammen 

Anmeld

19. juli 2012

Anonym trådstarter

gædde skriver:

ha ha ha Jeg har også lavet en liste

I exel, så jeg nemt kan rette prisen, hvis der dukker noget nyt op ..... min mand syntes jeg var åndsvag, indtil jeg viste ham hvor forskellige og hvor uoverskuelig markedet for tilbehør til bebs er!....

man skulle starte sådan en biks... det tror jeg man kan tjene maaaange penge på

Ja det er dejligt nemt... Hehe. 

Ja det burde man haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.