Yes nu kom billederne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

ønskebørn74

frk-stoltze skriver:

Tak søde

du er bare smækker lækker gravid sødeste!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

OktoberMor

De er rigtig flotte...  Dem kan i være stolte af.. 

Anmeld

15. juli 2012

frk-stoltze

Masig skriver:

Jamen det er stort set det samme her... Det er altså træls.. men er da glad for det er sommer, ellers skulle jeg nok have brugt en del penge på nyt ventetøj her de sidste par uger, for leggings er bare ikke helt nok om vinteren jo...

Nej det er dejligt med vejret, for så kan vi jo snilt gå i kjoler og klipklapper

Anmeld

15. juli 2012

frk-stoltze

OktoberMor skriver:

De er rigtig flotte...  Dem kan i være stolte af.. 

Tusind tak

Anmeld

15. juli 2012

frk-stoltze

ønskebarn74 skriver:

du er bare smækker lækker gravid sødeste!!!

Ihh hvor er du sød 

Anmeld

15. juli 2012

Solstrålebørn

Hvor er det nogle smukke billeder... 

Anmeld

16. juli 2012

frk-stoltze

Solstrålebørn skriver:

Hvor er det nogle smukke billeder... 

Tusind tak

Anmeld

16. juli 2012

Masig

frk-stoltze skriver:

Nej det er dejligt med vejret, for så kan vi jo snilt gå i kjoler og klipklapper

Hehe ja hvis man ellers kunne passe dem

Ej nogle af kjolerne kan jeg godt gå i, men mine sandaler er altså godt nok begyndt at stramme lidt efterhånden... Men synes også den der væske i kroppen har taget rigtig meget til de sidste par dage.. Kunne ikke sove i nat for smerter, prikken, og svie i hænderne pga væske... Faldt først i søvn ved 5.30 tiden og vågnede så igen ved 7 tiden da kærestens vækkeur ringede Så det var ikke meget søvn til mig i nat... Tror nok den står på svømmehal idag, har hørt det skulle være godt mod væsken...

Anmeld

16. juli 2012

katrine26

Isabella_mor skriver:

Det her er klart mit yndlings.. det er RIGTIG flot

de andre er også rigtig gode  

.

Katrine26

Anmeld

16. juli 2012

frk-stoltze

Masig skriver:

Hehe ja hvis man ellers kunne passe dem

Ej nogle af kjolerne kan jeg godt gå i, men mine sandaler er altså godt nok begyndt at stramme lidt efterhånden... Men synes også den der væske i kroppen har taget rigtig meget til de sidste par dage.. Kunne ikke sove i nat for smerter, prikken, og svie i hænderne pga væske... Faldt først i søvn ved 5.30 tiden og vågnede så igen ved 7 tiden da kærestens vækkeur ringede Så det var ikke meget søvn til mig i nat... Tror nok den står på svømmehal idag, har hørt det skulle være godt mod væsken...

Jeg nubser kærestens klipklapper når min egne klemmer for meget. Og når mine hænder og fødder har det som du beskriver, så gør jeg ik håndklæder våd og vikler mine fødder ind i, der lindre så dejligt så ligger jeg selvfølgelig et håndklæder under, så sengen ik bliver ødelagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.