Yes nu kom billederne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

frk-stoltze

Masig skriver:

Uh er nok lidt for generet til at smide tøjet tror jeg....

Kender en som fik taget nogen ret flotte nogen af en på Fyn, dog en mand men skal oplever alligevel så mange ting i graviditeten, så jeg synes slet ikk noget er pinligt mere. Kroppen udvikler sig jo så meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

Masig

frk-stoltze skriver:

Kender en som fik taget nogen ret flotte nogen af en på Fyn, dog en mand men skal oplever alligevel så mange ting i graviditeten, så jeg synes slet ikk noget er pinligt mere. Kroppen udvikler sig jo så meget

Jo jo.. jeg er bare generet nu hvor kroppen er så stor.. kan heller ikke rigtigt smide tøjet foran manden mere

Anmeld

15. juli 2012

frk-stoltze

Masig skriver:

Jo jo.. jeg er bare generet nu hvor kroppen er så stor.. kan heller ikke rigtigt smide tøjet foran manden mere

Min kæreste er begyndt at sige du jo ikk fed skat. Du er smuk gravid, og så har han lige et par gange hvor han lige glemmer jeg er gravid og siger bare hva han tænker, men dem prøver jeg bare at glemme Hehe 

Hvor meget har du da taget på? Jeg har næsten tager 20 kg på og ja følte mig også fed, men fotografen vælger jo kun de gode stillinger og billeder

Anmeld

15. juli 2012

MorDk

frk-stoltze skriver:

Min kæreste er begyndt at sige du jo ikk fed skat. Du er smuk gravid, og så har han lige et par gange hvor han lige glemmer jeg er gravid og siger bare hva han tænker, men dem prøver jeg bare at glemme Hehe 

Hvor meget har du da taget på? Jeg har næsten tager 20 kg på og ja følte mig også fed, men fotografen vælger jo kun de gode stillinger og billeder

HAHA min kæreste siger det samme... *S*

Og her for leden sad jeg stor og almægtig på sengekanten og prustede og stønnede... så siger han: " Hold da op hvad sker der liiige for den Bodega-vom" HAHA.... ja.... og andre gange er jeg bare den skønneste gravide kæreste ♥

Anmeld

15. juli 2012

MorDk

SMUKKE billeder - er helt misundelig ♥

Anmeld

15. juli 2012

frk-stoltze

MorDk skriver:

HAHA min kæreste siger det samme... *S*

Og her for leden sad jeg stor og almægtig på sengekanten og prustede og stønnede... så siger han: " Hold da op hvad sker der liiige for den Bodega-vom" HAHA.... ja.... og andre gange er jeg bare den skønneste gravide kæreste ♥

Haha ja sådan er min kæreste også 

Den ene dag, du er så smuk skat, tak tænker jeg så

Den anden dag, ej skat, du har da fået nogen strækmærker lige der

Hehe ja dem har jeg så haft længe

Anmeld

15. juli 2012

ønskebørn74

frk-stoltze skriver:

Billede spam
www.Rosholm-photo.dk

hvor er de bare fiiiiiiiiiine søde!!!!!

Anmeld

15. juli 2012

Masig

frk-stoltze skriver:

Det siger min kæreste også, men jeg har bare svært ved at tro på ham, for jeg synes selv jeg er monster fed efterhånden... har ikke mere tøj jeg kan passe så det sidder pænt, så går faktisk næsten kun i joggingtøj.. har en enkelt kjole og to toppe der sidder ok, så dem gemmer jeg til når vi skal være sammen med andre, men alt andet tøj kan jeg ikke passe mere...

Har taget 16-17 kg på

Men tror også jeg har en del væske i kroppen, det må også veje lidt jo.... De fleste bliver overrasket over hvor meget jeg har taget på, for de synes ikke de kan se det andre steder end lige midt på maven... Men ja en fotograf må jo hvide hvordan man tager sig bedst ud med alle de ekstra kg

Anmeld

15. juli 2012

frk-stoltze

ønskebarn74 skriver:

hvor er de bare fiiiiiiiiiine søde!!!!!

Tak søde

Anmeld

15. juli 2012

frk-stoltze

Masig skriver:

Det siger min kæreste også, men jeg har bare svært ved at tro på ham, for jeg synes selv jeg er monster fed efterhånden... har ikke mere tøj jeg kan passe så det sidder pænt, så går faktisk næsten kun i joggingtøj.. har en enkelt kjole og to toppe der sidder ok, så dem gemmer jeg til når vi skal være sammen med andre, men alt andet tøj kan jeg ikke passe mere...

Har taget 16-17 kg på

Men tror også jeg har en del væske i kroppen, det må også veje lidt jo.... De fleste bliver overrasket over hvor meget jeg har taget på, for de synes ikke de kan se det andre steder end lige midt på maven... Men ja en fotograf må jo hvide hvordan man tager sig bedst ud med alle de ekstra kg

Hehe jeg skulle faktisk til fødselsdag igår, og så ville jeg ha langbukser på, men kunne fandme lige pludselig ikk passe dem fuck tænkte jeg bare 

Men ja dem som er prof, ved hvordan man skal stå, sidde med mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.