Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvor er den flot
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor mange pers er den til og hvad tog du for den??
den er virkelig waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaooow
Hold da helt op Stinna!!! Den er jo sindssygt flot
As usual lige et par spørgsmål
Hvilken udstikker bruger du til dine orchideer?
Hvilken printer har du til sukkerprint?
Og er de printede stykke i ét stykke med kvn én samling på kagen?
hold da op hvor er den flot
Ansemusen skriver: Hold da helt op Stinna!!! Den er jo sindssygt flot As usual lige et par spørgsmål Hvilken udstikker bruger du til dine orchideer? Hvilken printer har du til sukkerprint? Og er de printede stykke i ét stykke med kvn én samling på kagen?
vildt flot!!
Smukt søde
OMG hvor er den smuk!
Anasmor skriver: Fik HELT frie hænder til denne kage. Parret havde set en kage jeg tidligere havde lavet, og ønskede en helt magen til, men da jeg personligt syntes at kagen skal være helt personlig til parret, så fik jeg lov til at ændre i designet, som endte med overhovedet ikke at have nogen sammenligning med den de havde set sig varm på.Fik billeder af brudens ønskebuket, og invitationerne og stykkede dette sammen til en kage der ikke bliver lavet igen Her er det færdige resultat som jeg selv er ret tilfreds med...
Fik HELT frie hænder til denne kage.
Parret havde set en kage jeg tidligere havde lavet, og ønskede en helt magen til, men da jeg personligt syntes at kagen skal være helt personlig til parret, så fik jeg lov til at ændre i designet, som endte med overhovedet ikke at have nogen sammenligning med den de havde set sig varm på.Fik billeder af brudens ønskebuket, og invitationerne og stykkede dette sammen til en kage der ikke bliver lavet igen Her er det færdige resultat som jeg selv er ret tilfreds med...
hvor er den bare flot! er helt imponeret.. det er jældent jeg synes kager bliver så flotte, men den der wow
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128