Sort/hvid bryllupskage med orkideer og kalaer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.879 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

Anasmor

Fik HELT frie hænder til denne kage.

Parret havde set en kage jeg tidligere havde lavet, og ønskede en helt magen til, men da jeg personligt syntes at kagen skal være helt personlig til parret, så fik jeg lov til at ændre i designet, som endte med overhovedet ikke at have nogen sammenligning med den de havde set sig varm på.

Fik billeder af brudens ønskebuket, og invitationerne og stykkede dette sammen til en kage der ikke bliver lavet igen

Her er det færdige resultat som jeg selv er ret tilfreds med...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

A&F

Smukt

Anmeld

15. juli 2012

Drømme

Anasmor skriver:

Parret havde set en kage jeg tidligere havde lavet, og ønskede en helt magen til, men da jeg personligt syntes at kagen skal være helt personlig til parret, så fik jeg lov til at ændre i designet, som endte med overhovedet ikke at have nogen sammenligning med den de havde set sig varm på.

Fik billeder af brudens ønskebuket, og invitationerne og stykkede dette sammen til en kage der ikke bliver lavet igen

Wauw

Hvordan har du lavet det tryk?

Ej hvor er den altså flot

Anmeld

15. juli 2012

Anasmor

Det er lavet med en sukkerprinter

Og mange tak

Anmeld

15. juli 2012

Drømme

Anasmor skriver:

Det er lavet med en sukkerprinter

Og mange tak

Tak

Tror lige jeg skal ind og lure dine andre kager, for den der er skisme flot 

Anmeld

15. juli 2012

gokkelok

Wauw den er godt nok flot!!

Anmeld

15. juli 2012

ønskebørn74

Anasmor skriver:

hvor er den bare smuk!!!!

endnu et kunstværk!!!!

Anmeld

15. juli 2012

Muffin_girl

Nej hvor er den dog smuk !! SIkke da et kunstværk !!! WOW ! 

Anmeld

15. juli 2012

StineL

Anasmor skriver:

Hold da op hvor er den super smuk og enkel. Lige min stil Jeg er helt vild med sukkerprintet. Den skal helt sikkert gemmes til inspiration til min egen bryllupskage

Anmeld

15. juli 2012

Anasmor

StineL skriver:

Hold da op hvor er den super smuk og enkel. Lige min stil Jeg er helt vild med sukkerprintet. Den skal helt sikkert gemmes til inspiration til min egen bryllupskage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.