Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneBJ skriver: Mette - vil du ikke være sød at tage stol med så, for så har vi da lidt mere plads i bilen.... Den er jo ikke kæmpe, den lille Swift vi kører i, så hvis vi kan spare lidt plads vil det være fedt!
Mette - vil du ikke være sød at tage stol med så, for så har vi da lidt mere plads i bilen.... Den er jo ikke kæmpe, den lille Swift vi kører i, så hvis vi kan spare lidt plads vil det være fedt!
Jo selvfølgelig, havde selv tænkt samme tanke - at vi havde fint med plads hvis det blev nødvendigt. Vi tager ikea-stolen med
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mettemus skriver: Jo selvfølgelig, havde selv tænkt samme tanke - at vi havde fint med plads hvis det blev nødvendigt. Vi tager ikea-stolen med
Fedt - tak!
piadas skriver: Super duper! Pas! Det meste er jo efterhånden snuppet! Hvad med noget fyld? Gider du hakke noget salat eller et eller andet? Ellers skal du nøjes med f.eks. pitabrød, og så kan Mette nøjes med kødfyldet... Hvad siger du, Mette?
Super duper!
Pas! Det meste er jo efterhånden snuppet! Hvad med noget fyld? Gider du hakke noget salat eller et eller andet? Ellers skal du nøjes med f.eks. pitabrød, og så kan Mette nøjes med kødfyldet...
Hvad siger du, Mette?
JonTri skriver: Salat og tun???...
Salat og tun???...
Ja, gør det!
Så hakker jeg agurk, tomat osv.
Jamen hov! Hvad skal jeg så tage med? En dåse majs - er det hvad der er tilbage? Jeg har ikke lige overblikket Glæder mig!
Carina87 skriver: Jamen hov! Hvad skal jeg så tage med? En dåse majs - er det hvad der er tilbage? Jeg har ikke lige overblikket Glæder mig!
Ja, det er det vel!
Du kan da tage en pakke kiks med eller et eller andet?
piadas skriver: Ja, det er det vel! Du kan da tage en pakke kiks med eller et eller andet?
Dåsemajs og kiks er da lige til at klare
Er der nogen som ikke bryder sig om æbletærte (good old fashion, med æbler, kanel og sukker, mørdej go vaniliecreme fraiche til) ?? Det har jeg nemlig vold meget lyst til, og tænkte at jeg så kunne udsætte Jer for det
AnneBJ skriver: Er der nogen som ikke bryder sig om æbletærte (good old fashion, med æbler, kanel og sukker, mørdej go vaniliecreme fraiche til) ?? Det har jeg nemlig vold meget lyst til, og tænkte at jeg så kunne udsætte Jer for det
Du hører ikke et ondt ord fra mig, hvis du dukker op med det!
piadas skriver: Du hører ikke et ondt ord fra mig, hvis du dukker op med det!
(gider du være den der har noget creme fraiche og vanillesukker? - bare så fraichen ikke dør helt i bilen..)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128