Hvem tager hvad med på fredag? ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.555 visninger
21 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

piadas

Jeg havde faktisk tænkt mig, at jeg ville lave et forslag til, hvad vi hver især skal have med på fredag! Anne har åbenbart tænkt samme tanke!

Nå men så vidt jeg lige ved, bliver vi i hvert fald 4...

piadas

AnneBJ

Carina87

mettemus

JonTri???

_-Kathrine-_???

Har I bestemt jer, Rikke og Kathrine?

Jeg sørger som sagt for noget formiddagsmad/boller/frugt-et-eller-andet! Drikker I kaffe eller the eller...? Jeg gider nemlig ikke lave begge det, hvis I ikke drikker det alligevel!

Til frokost skal vi vel bruge:

Pitabrød, skinke/bacon/cocktailpølser (eller hvad man nu synes), salat, agurk, majs, tomat osv. og dressing. Har jeg glemt noget?

Det er fint, hvis du vil tage noget cola (jeg drikker helst light, hvis du tager imod bestilling) med, Anne - eller bage en kage, så slipper jeg! Jeg har sådan nogle frugtsnegle á la kanelsnegle i fryseren. De er bare med hindbær og banan i stedet. Ida er vild med dem, så dem kan de små bare få - så kan du jo lave en fancy kage til de voksne! Nej, nu skal jeg ikke stresse dig! Op til dig - jeg kan også sagtens bage. Det tager jo ikke mange minutter at smække en bradepandekage i ovnen.

Kan I ikke bare skrive, hvad I helst vil tage med, så sørger jeg for resten? Det er jo lidt nemmere for mig, fordi jeg ikke skal ud at køre med tingene, så I tager bare det, der er nemmest for jer!

Ih, jeg glæder mig!

Forresten: Så vidt jeg kan se, tager Carina og Anne stol med? Så behøver du ikke, Mette, for vi har jo to.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

AnneBJ

Jeg er på en bradepandekage - eller lignende - og en ramme Pepsi max! 

Anmeld

15. juli 2012

Mettemus

Jeg snupper pitabrød + kødfyld.

Ih jeg GLÆDER mig!

Anmeld

15. juli 2012

Mettemus

Og tjek til stolen - altså jeg kan sagtens have en med, men hvis det ikke er nødvendigt, lader jeg den bare blive hjemme.

Anmeld

15. juli 2012

piadas

Ahmen, det ender jo med, at jeg ikke skal lave noget!

Så er der jo sådan set kun dressing og salat osv. tilbage - tager du noget af det med, Carina? Du kan bare tage majs på dåse med og dressing. Hvis du synes det andet er for bøvlet, kan jeg sagtens skære lidt agurk, tomat og salat. Ærter har jeg også altid i fryseren...

Anmeld

15. juli 2012

_-Kathrine-_

Jeg melder desværre pas!
Synes at køreturen blir for lang....!

Håber at I får en rigtig hyggelig dag

Anmeld

15. juli 2012

JonTri

Jeg vil umiddelbart gerne komme. Hvad skal jeg have med?

Anmeld

15. juli 2012

piadas

JonTri skriver:

Jeg vil umiddelbart gerne komme. Hvad skal jeg have med?

Super duper!

Pas! Det meste er jo efterhånden snuppet! Hvad med noget fyld? Gider du hakke noget salat eller et eller andet? Ellers skal du nøjes med f.eks. pitabrød, og så kan Mette nøjes med kødfyldet...

Hvad siger du, Mette?

Anmeld

15. juli 2012

piadas

_-Kathrine-_ skriver:

Jeg melder desværre pas!
Synes at køreturen blir for lang....!

Håber at I får en rigtig hyggelig dag

Øv! Håber du er klar næste gang så!

Anmeld

15. juli 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Og tjek til stolen - altså jeg kan sagtens have en med, men hvis det ikke er nødvendigt, lader jeg den bare blive hjemme.

Mette - vil du ikke være sød at tage stol med så, for så har vi da lidt mere plads i bilen.... Den er jo ikke kæmpe, den lille Swift vi kører i, så hvis vi kan spare lidt plads vil det være fedt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.