Jeg havde faktisk tænkt mig, at jeg ville lave et forslag til, hvad vi hver især skal have med på fredag! Anne har åbenbart tænkt samme tanke!

Nå men så vidt jeg lige ved, bliver vi i hvert fald 4...
piadas
AnneBJ
Carina87
mettemus
JonTri???
_-Kathrine-_???
Har I bestemt jer, Rikke og Kathrine?

Jeg sørger som sagt for noget formiddagsmad/boller/frugt-et-eller-andet! Drikker I kaffe eller the eller...?
Jeg gider nemlig ikke lave begge det, hvis I ikke drikker det alligevel!
Til frokost skal vi vel bruge:
Pitabrød, skinke/bacon/cocktailpølser (eller hvad man nu synes), salat, agurk, majs, tomat osv. og dressing. Har jeg glemt noget?
Det er fint, hvis du vil tage noget cola (jeg drikker helst light, hvis du tager imod bestilling
) med, Anne - eller bage en kage, så slipper jeg!
Jeg har sådan nogle frugtsnegle á la kanelsnegle i fryseren. De er bare med hindbær og banan i stedet. Ida er vild med dem, så dem kan de små bare få - så kan du jo lave en fancy kage til de voksne!
Nej, nu skal jeg ikke stresse dig!

Op til dig - jeg kan også sagtens bage. Det tager jo ikke mange minutter at smække en bradepandekage i ovnen.
Kan I ikke bare skrive, hvad I helst vil tage med, så sørger jeg for resten?
Det er jo lidt nemmere for mig, fordi jeg ikke skal ud at køre med tingene, så I tager bare det, der er nemmest for jer!
Ih, jeg glæder mig!
Forresten: Så vidt jeg kan se, tager Carina og Anne stol med? Så behøver du ikke, Mette, for vi har jo to.