Isabella er fra 30. Maj 11. Og At begynde på pb nu her, nej ikke her ihvertfald. Jeg er da så klar på at være gravid nu men er ikke klar på en mere om kun 9 mdr. Kæresten og jeg vil en et år eller to. Men nu er vores situation også at jeg har et piskesmæld og han har posttraumatisk stress, som han er blevet pensioneret på og jeg går sygemeldt. Hvis jeg ikke havde været på barsel har jegsnart gået sygemeldt i 2år. Jeg blev gravid en uge før der var en der kørte op i røven af min bil. Og får en masse smertestillende medicin. Som jeg skal ud af før pb.
Men nu er jeg også i den situation at jeg først nu skal igang igennem kommunen med arbejdsprøvning. Så baby passer ikke så meget ind hverken arb.mæssigt og med min stilstand som jeg er i. For døjer med mange smerter hver dag.
Dog er det kæresten der er mest tilbageholdene hvilket jeg klart respektere. Men hvis detnok stod til ham ville han kun have isabella og der har jeg sagt at jeg vil have en mere. Jeg synes ikke isabella skal være enebarn. Og jeg vil meget gerne opleve endnu en graciditet samt opleve et barn mere som er af mit kød og blod. Da det at få børn er den størreste gave man kan få.
Anmeld