Til jer med maj 2011 børn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2012

_-Kathrine-_

Tauf skriver:

Ih tillykke med den lille ny der er på vej:-):-)

Nogle gange har jeg slet ikke lyst til få en mere... Jeg syntes det er lidt hårdt :-(

Mange tak!

Sådan tænker jeg stadig, men der er jo ingen vej udenom nu
Vi har (indtil videre) haft en utrolig nem dreng, så vi er sikre på at vi får en rigtig strid lillebror, for vi har simpelthen ikke lov til at være så heldige med to børn (og dog )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

MissMaria

Tauf skriver:

Min er fra den 13 maj.. Men tillykke med ham så er han jo 14 mdr i dag:-):-):-)

Hvad fejler han hvis jeg må spørger??

Takker og tillykke med din i går

Han lider af en sygdom som hedder Neurofibromatose.

Anmeld

14. juli 2012

MyLove E

MissMaria skriver:

Takker og tillykke med din i går

Han lider af en sygdom som hedder Neurofibromatose.

Tak tak:-)

Ih er virkelig ked af at høre han er syg...

Anmeld

14. juli 2012

MissMaria

Tauf skriver:

Tak tak:-)

Ih er virkelig ked af at høre han er syg...

Nu har vi vidst det siden maj... Og det kom som et stort chok for os... Men som lægen sagde til os, vi skulle kigge på ham, og lige nu er han i trivsel og følger fint med. Han er jo glad og fuld af gå på mod mod. Så her blev vi hurtige om at tage en dag af gangen, ingen ved jo endnu hvor meget det vil komme til at påvirke hans hverdag.

Vedhæfter lige et billede, så du lige kan se ham, synes jo selv han er det lækreste overhovedet
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. juli 2012

Mother-love

Isabella er fra 30. Maj 11. Og At begynde på pb nu her, nej ikke her ihvertfald. Jeg er da så klar på at være gravid nu men er ikke klar på en mere om kun 9 mdr. Kæresten og jeg vil en et år eller to. Men nu er vores situation også at jeg har et piskesmæld og han har posttraumatisk stress, som han er blevet pensioneret på og jeg går sygemeldt. Hvis jeg ikke havde været på barsel har jegsnart gået sygemeldt i 2år. Jeg blev gravid en uge før der var en der kørte op i røven af min bil. Og får en masse smertestillende medicin. Som jeg skal ud af før pb.
Men nu er jeg også i den situation at jeg først nu skal igang igennem kommunen med arbejdsprøvning. Så baby passer ikke så meget ind hverken arb.mæssigt og med min stilstand som jeg er i. For døjer med mange smerter hver dag.
Dog er det kæresten der er mest tilbageholdene hvilket jeg klart respektere. Men hvis detnok stod til ham ville han kun have isabella og der har jeg sagt at jeg vil have en mere. Jeg synes ikke isabella skal være enebarn. Og jeg vil meget gerne opleve endnu en graciditet samt opleve et barn mere som er af mit kød og blod. Da det at få børn er den størreste gave man kan få.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.