Til jer med maj 2011 børn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

MyLove E

Hej piger..

Jeg har en skøn søn fra maj sidste år. Jeg har tænkt meget på hvornår det måske er tid til at gå i gang med nr 2.
Min mand var klar to dage efter :-) Så han siger han er klar når jeger..

Jeg er bare ikke helt klar endnu tror jeg. Eller det vil sige at jeg er så klar til at blive gravid. Men ikke til at få barn nr 2 endnu.

Ved godt det lyder mærkeligt.. Men det er nu bare sådan jeg har det:-)

Men jer andre med børn på 14mdr er i klar til nr 2 eller er i allerede i gang??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

_-Kathrine-_

Nu har jeg godt nok en april '11 dreng, men tillader mig lige at svare alligevel
Jeg var klar fra fødslen, men havde lige en mand at overtale
Vi blev enige om at gå igang i maj i år, men der skete en lille ups'er i marts og nu er jeg gravid med termin i december

Tror aldrig man blir sådan helt klar, men føl efter om du synes det dr ved at være....

Pøj pøj med det

Anmeld

14. juli 2012

MissMaria

Tauf skriver:

Hej piger..

Jeg har en skøn søn fra maj sidste år. Jeg har tænkt meget på hvornår det måske er tid til at gå i gang med nr 2.

Jeg er bare ikke helt klar endnu tror jeg. Eller det vil sige at jeg er så klar til at blive gravid. Men ikke til at få barn nr 2 endnu.

Jeg har en dreng fra Maj 2011 - vi havde regnet med at skulle han være storebror, skulle de komme lige efter hinanden

Men vi har lige fået at vide at vores søn har en sjælden sygdom, så lige nu er vi overhovedet ikke sikker på om vi skal have flere børn..

Men havde vi ikke stået i denne situation havde vi helt sikkert været klar til endnu en..

Anmeld

14. juli 2012

Aprilmor11

Tauf skriver:

Hej piger..

Nu er jeg alene, men havde jeg valget så var jeg gået i gang med den næste. Vil gerne at der er ca 2 år mellem mine børn

Anmeld

14. juli 2012

AnneBJ

Min søn er godt nok fra marts 11, men altså - vi venter lidt endnu. Dels pga. studie/økonomi, og dels fordi vi godt "kan vente".. altså hvis jeg blev gravid nu, ville det være okay og vi ville tage det med, men ingen af os er vilde efter at det skal være lige nu, uden dog at kunne sige hvornår så... Jeg tror der bliver en 3 år mellem vores børn; i det omfang vi selv kan bestemme selvfølgelig!

Anmeld

14. juli 2012

MyLove E

_-Kathrine-_ skriver:

Nu har jeg godt nok en april '11 dreng, men tillader mig lige at svare alligevel
Jeg var klar fra fødslen, men havde lige en mand at overtale
Vi blev enige om at gå igang i maj i år, men der skete en lille ups'er i marts og nu er jeg gravid med termin i december

Tror aldrig man blir sådan helt klar, men føl efter om du synes det dr ved at være....

Pøj pøj med det

Ih tillykke med den lille ny der er på vej:-):-)

Nogle gange har jeg slet ikke lyst til få en mere... Jeg syntes det er lidt hårdt :-(

Anmeld

14. juli 2012

MyLove E

MissMaria skriver:

Jeg har en dreng fra Maj 2011 - vi havde regnet med at skulle han være storebror, skulle de komme lige efter hinanden

Men vi har lige fået at vide at vores søn har en sjælden sygdom, så lige nu er vi overhovedet ikke sikker på om vi skal have flere børn..

Men havde vi ikke stået i denne situation havde vi helt sikkert været klar til endnu en..

Hvornår er han fra:-)?

Det er jeg ked af at høre håber han er ok ?

Anmeld

14. juli 2012

Muhmi

Hej piger..

Silas er jo så fra April, 2011... Men, jeg er jo gravid nu og ja, jeg ville gerne have ventet indtil spetember/oktober med at gå igang med pb... Men hey der er jo stadig 6½ mdr. til bettefisen melder ankomst og på det tidspunkt håber jeg da at jeg er mere klar

Anmeld

14. juli 2012

MissMaria

Tauf skriver:

Hvornår er han fra:-)?

Det er jeg ked af at høre håber han er ok ?

Han er fra den 14 maj

Lige nu trives han og er et glad og skøn dreng... Men desværre kan man ikke endnu sige hvor ramt han vil blive... Det er også derfor vi ikke lige går med tankerne om at få flere børn

Anmeld

14. juli 2012

MyLove E

MissMaria skriver:

Han er fra den 14 maj

Lige nu trives han og er et glad og skøn dreng... Men desværre kan man ikke endnu sige hvor ramt han vil blive... Det er også derfor vi ikke lige går med tankerne om at få flere børn

Min er fra den 13 maj.. Men tillykke med ham så er han jo 14 mdr i dag:-):-):-)

Hvad fejler han hvis jeg må spørger??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.