Vejedag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2009

Rasmine

Astrid P skriver:

Sprite Zero er verdens bedste sodavand...

Vodasand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

Nadi

Mebach skriver:

Vodasand

Og hvis du siger missetand bliver det til
TISSEMAND

Anmeld

7. maj 2009

Helle30

Jeg er nede på 63 kg. så det er vidst 1,5 kg siden sidste uge.
Men jeg giver den altså også gas nu. I går blev det til 1 time på rulleskøjter, og om aftenen svømmede jeg 1 km. i svømmeren. Var afsted helt for mig selv - det var såååå skønt. Har købt et 12 turs klippekort, og jeg har planer om at skulle svømme lidt længere næste gang. I går skulle jeg bare lige se, om jeg stadig kan klare de 40 baner på under en halv time (er udd. svømmelærer, og dét er ét af kravene). Jeg klarede det på 25 min. så jeg var ikke til at skyde igennem.
Desuden er jeg blevet rigtig god til at gå tur med lillepigen i barnevogn + spise mindre portioner til aftensmad.
Jo, jeg satser stadig på lex gazelle-holdet på stranden til sommer.

- Helle, der lige har et sp. om den dér banankur... Opretter ny tråd

Anmeld

7. maj 2009

Astrid P

Så kom jeg også på vægten og har i denne uge tabt:

Da da da daa daa daaaaaa... hold fast piger... 200 gram!!!!

Nå, der kommer jo altid lidt stilstand, så det må jeg tage med. Men nu er jeg på ialt minus 8,6 siden 23. marts.

Anmeld

7. maj 2009

Muffinmus

æh..kan ikke huske hvad jeg skrev sidst, men vægten siger 63,7...æv æv.
For dælen der er god vej endnu til de 57 kg eller mindre

Anmeld

7. maj 2009

Monica

Hvis vi snakke om vægt, så deltager jeg gerne med min... Jeg har taget ca 7 kg på inden for de sidste 27 -28 uger... Så piger, super flot at I holder i... Jeg bare spiser og spiser....

Monica

Anmeld

7. maj 2009

bette

Helle30 skriver:

Jeg er nede på 63 kg. så det er vidst 1,5 kg siden sidste uge.
Men jeg giver den altså også gas nu. I går blev det til 1 time på rulleskøjter, og om aftenen svømmede jeg 1 km. i svømmeren. Var afsted helt for mig selv - det var såååå skønt. Har købt et 12 turs klippekort, og jeg har planer om at skulle svømme lidt længere næste gang. I går skulle jeg bare lige se, om jeg stadig kan klare de 40 baner på under en halv time (er udd. svømmelærer, og dét er ét af kravene). Jeg klarede det på 25 min. så jeg var ikke til at skyde igennem.
Desuden er jeg blevet rigtig god til at gå tur med lillepigen i barnevogn + spise mindre portioner til aftensmad.
Jo, jeg satser stadig på lex gazelle-holdet på stranden til sommer.

- Helle, der lige har et sp. om den dér banankur... Opretter ny tråd

damn det er godt gået.. du er jo hurtig svømmer.. heh

nå men gider du så lige sende lidt motivation denne vej.. kunne godt bruge den.. er gået helt i stå..

Anmeld

7. maj 2009

Loggidut

jeg er oppe på 4,5 i alt nu...så 500 gram siden sidst...and still going strong!

Anmeld

7. maj 2009

linemus

Monica skriver:

Hvis vi snakke om vægt, så deltager jeg gerne med min... Jeg har taget ca 7 kg på inden for de sidste 27 -28 uger... Så piger, super flot at I holder i... Jeg bare spiser og spiser....

Monica

Super skønt profilbillede du har, Monica Det er vist ret tydeligt, at han er inde i en "kan selv, vil selv" periode (kender typen).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.