Nogen der kender til rabat til Fårup Sommerland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2012

Nettemor

Zafir skriver:

Kan du huske hvad det kostede?

Desværre ikke.. Men nogenlunde det samme som dem til djurs..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

MilleRasmussen

Jeg mener at det også gælder FÅrup, men ihvertfald KBH zoo og Knuthenborg ved køb af nogle billige film som man kan købe i Rema 1000 

Anmeld

14. juli 2012

Mutti2

Halløj

Du kan nogle steder købe nogle "pakker" de koster næsten det samme som entre'en men så får du mad, gave og lidt andre fordele med i prisen. Jeg ved de kan købes i dagligbrugsen nogle steder og lign.

Vi var deroppe endnu engang i søndags, og det var fantastiskt der er kommet så mange spændende ting de sidste par år

HUSK BADETØJ

Rigtig god tur
Knus

Anmeld

14. juli 2012

Mutti2

Zafir skriver:

Jeg syntes jeg har set sådan nogen pakker, man kan købe rundt omkring i supermarkeder, hvor der er billetter til bonbonland og djurs, mener jeg. Men er der også sådan noget til Fårup sommerland?

hvis du har set det, så vil jeg gerne lige tippes, for vi skal besøge det i næste uge

Hov.... Jeg kan se at det også er de morebox jeg jar spottet. Men der får man i det mindste en smule ekstra til næsten samme pris

Anmeld

15. juli 2012

Zafir

Milla-Victoria's mor skriver:

Hov.... Jeg kan se at det også er de morebox jeg jar spottet. Men der får man i det mindste en smule ekstra til næsten samme pris

Ja, det er sandt. og bestemt en mulighed, hvis vi ikke finder et scoop. Må lige prøve nogen lokale supermarkeder, når vi er der.

Jeg har været der før. Totalt ynglings Sommerland. (selvom vores lokale også er Cool nok)

Anmeld

15. juli 2012

Zafir

MilleRasmussen skriver:

Jeg mener at det også gælder FÅrup, men ihvertfald KBH zoo og Knuthenborg ved køb af nogle billige film som man kan købe i Rema 1000 

Har set de der film, men så vidt jeg husker, var det kun Zoologiske haver, der var indgang til. I øvrigt ellers en god deal, dog kun Børne indgang. Men alligevel mange penge at spare...

Anmeld

15. juli 2012

Klumpe-dumpe

Zafir skriver:

Har set de der film, men så vidt jeg husker, var det kun Zoologiske haver, der var indgang til. I øvrigt ellers en god deal, dog kun Børne indgang. Men alligevel mange penge at spare...

Jo de billetter er ikke til Fårup (som forøvrigt kun gælder med en betalende voksen, så har du årskort kan de ikke bruges dertil Nåh men jeg ved ikke om det var rabatkuponer med ude & hjemme da de kupon hæfter var med ??? Det er i hvert fald mit bedste bud på rabat dertil...

Anmeld

15. juli 2012

Maja_4000

Zafir skriver:

Ja, det er sandt. og bestemt en mulighed, hvis vi ikke finder et scoop. Må lige prøve nogen lokale supermarkeder, når vi er der.

Jeg har været der før. Totalt ynglings Sommerland. (selvom vores lokale også er Cool nok)

Hvilket sommerland er jeres lokale ? Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.