Nogen der kender til rabat til Fårup Sommerland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.848 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

Zafir

Jeg syntes jeg har set sådan nogen pakker, man kan købe rundt omkring i supermarkeder, hvor der er billetter til bonbonland og djurs, mener jeg. Men er der også sådan noget til Fårup sommerland?

hvis du har set det, så vil jeg gerne lige tippes, for vi skal besøge det i næste uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

Karla

Jeg har set morebox har noget til Fårup. Dem der forhandles i Coop butikker (Brugsen, Kvickly, Fakta), men har ikke lige studeret nærmere med pris og hvad der er med deri. Det må kunne findes på Google

Anmeld

14. juli 2012

Karla

Zafir skriver:

Jeg syntes jeg har set sådan nogen pakker, man kan købe rundt omkring i supermarkeder, hvor der er billetter til bonbonland og djurs, mener jeg. Men er der også sådan noget til Fårup sommerland?

hvis du har set det, så vil jeg gerne lige tippes, for vi skal besøge det i næste uge

Jeg har set morebox har noget til Fårup. Dem der forhandles i Coop butikker (Brugsen, Kvickly, Fakta), men har ikke lige studeret nærmere med pris og hvad der er med deri. Det må kunne findes på Google

Anmeld

14. juli 2012

Zafir

Karla skriver:

Det må jeg kigge på Tak!!

Anmeld

14. juli 2012

Karla

Zafir skriver:

Det må jeg kigge på Tak!!

Velbekomme

Fandt lige det her link

https://morebox.dk/se-morebox-kategorier/fun/faaru p-entrebillet-2012.aspx

Anmeld

14. juli 2012

Zafir

Karla skriver:

Velbekomme

Fandt lige det her link

https://morebox.dk/se-morebox-kategorier/fun/faaru p-entrebillet-2012.aspx

æv, det er kun sådan en mer-salgsting Ikke sådan en 'kom ind billigere' ting

Jeg må lede lidt videre

Anmeld

14. juli 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Karla skriver:

Lige det jeg skulle til og skrive!

Anmeld

14. juli 2012

Nettemor

Zafir skriver:

Da vi var i Blokhus sidste år kunne man købe sådan en pakke hos brugsen deroppe Så der skulle da være en chance for at de har de igen i år

Anmeld

14. juli 2012

Karla

Zafir skriver:

æv, det er kun sådan en mer-salgsting Ikke sådan en 'kom ind billigere' ting

Jeg må lede lidt videre

Nå for søren det havde jeg ikke lige set. Så kender jeg desværre ikke til andre.

Anmeld

14. juli 2012

Zafir

Nettemor skriver:

Da vi var i Blokhus sidste år kunne man købe sådan en pakke hos brugsen deroppe Så der skulle da være en chance for at de har de igen i år

Kan du huske hvad det kostede?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.