Har brug for noget støtte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

lotchen skriver:

Aflever dog de åndssvage vandpiber hjemme hos din mor, så må hun selv finde ud af at holde dem fra ham. Det er hendes kamp, ikke din.

Håber det løser sig.

Har samme tanke..

Hvorfor i al verden - når du ikke gider have med ham at gøre - vælger du at beholde de vandpiber? Jeg tænker... så er det jo næsten oplagt, at han en dag ville dukke op (som han jo så gjorde).

Jeg ville aflevere dem, og så måtte de altså selv løse det der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

mpr

rikkeregnbue skriver:

Har samme tanke..

Hvorfor i al verden - når du ikke gider have med ham at gøre - vælger du at beholde de vandpiber? Jeg tænker... så er det jo næsten oplagt, at han en dag ville dukke op (som han jo så gjorde).

Jeg ville aflevere dem, og så måtte de altså selv løse det der.

Den eneste grund til at jeg har dem var for at hjælp min mor men når hun ikke støtter mig vil jeg ikke hjælpe hende mere.. Og de har lagt her i over et halvt år så havde ikke regnet med at han ville dukke op.. Havde teknisk set glemt at de var der fordi de jo bare ligger i vores kælder  

Anmeld

14. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Chel1992 skriver:

Den eneste grund til at jeg har dem var for at hjælp min mor men når hun ikke støtter mig vil jeg ikke hjælpe hende mere.. Og de har lagt her i over et halvt år så havde ikke regnet med at han ville dukke op.. Havde teknisk set glemt at de var der fordi de jo bare ligger i vores kælder  

Ja okay, det er jo så en side af sagen vi andre ikke kendte til  Men så er det jo bare med at aflevere dem.

Anmeld

14. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
lotchen skriver:

Aflever dog de åndssvage vandpiber hjemme hos din mor, så må hun selv finde ud af at holde dem fra ham. Det er hendes kamp, ikke din.

Håber det løser sig.

Anmeld

14. juli 2012

mpr

rikkeregnbue skriver:

Ja okay, det er jo så en side af sagen vi andre ikke kendte til  Men så er det jo bare med at aflevere dem.

Det er selvfølgelig rigtigt  

Anmeld

14. juli 2012

klmf

Chel1992 skriver:

Tror også jeg aflevere dem tilbage, selvom det bliver en træls konflikt... Ved hun vil forsøge at give mig skyldfølelse og sige at det er mig der overreagere men sådan må det nu engang være... Lige præcis det er hendes kamp og jeg vil ikke blandes ind i den..

Tak håber også det løser sig.

Så må hun jo prøve på det, du må bare holde fast i at hun må finde et andet sted at opbevare hendes sager. Længere behøver den vel egentlig ikke at være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.