Har brug for noget støtte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

mpr

Nogle ved måske at min lille bror og jeg kom op og toppes for noget tid siden og at jeg meldte ud at jeg ikke ville se ham mere...

Tingene ligger så nu at han troppede op på min adresse i dag og stod og råbte ude i min opgang fordi de ville have nogle vandpiber som jeg havde lovet at gemme for min mor så min bror ikke havde dem mere... Han blev ophidset og virkede truende (snakkede kun igennem døren da jeg ikke ville åbne op) Og var til sidst nød til at råbe til dem at hvis de ikke fik røven væk fra min dør så fik jeg politiet til at fjerne dem i stedet.. Og så gik de.

Nu sidder jeg her og halvt ryster og prøver at slappe af.. Det er ved at være et par timer siden... Men kan ikke lade være med at tænke på hvis det havde været en dag vi havde min bonusdatter.. Hun ville være blevet skræmt fra vid og sans.. Har vildt lyst til at tude mest af alt fordi min bror havde slæbt venner med så tør ikke tænke på om det kunne have udviklet sig og hvis det havde hvad så hvis jeg havde været alene hjemme

Det værste er at jeg så ringer til min mor og beder hende om at holde ham væk hvortil hun så bare forsvare ham og får så afvide at han faktisk havde sagt at han ville gøre det... Men hun havde sagt han ikke skulle og så bare regnet med at han ikke gjorde det... Er så skuffet over hun ikke engang ringede og advarede os for hvad der kunne ske... Nu kan jeg slet ikke slappe af er bange for at de tropper op endnu flere næste gang og med en af hans venners mor (som åbenbart er rocker relateret) Ved ikke hvad jeg skal gøre så.. 

Ved slet ikke hvad jeg skal stille op har bare lyst til at ligge mig og gemme mig under dynen og tude  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

Bassemor<3

Stort kram først!

Hvis jeg var dig, så havde jeg ringet til politiet, det kan godt være det er din bror, men det er bare ikke acceptabel opførsel !

Anmeld

14. juli 2012

mpr

Bassemor<3 skriver:

Stort kram først!

Hvis jeg var dig, så havde jeg ringet til politiet, det kan godt være det er din bror, men det er bare ikke acceptabel opførsel !

Tak 

Overvejede det også kraftigt men var nok i chok over han overhovedet troppede op.. Gør han det igen så bliver der ingen tøven om at ringe til politiet !

Anmeld

14. juli 2012

Bassemor<3

Tror også det er bedst ! Men hvad er han så gal over ?

Anmeld

14. juli 2012

mpr

Bassemor<3 skriver:

Tror også det er bedst ! Men hvad er han så gal over ?

At de ikke fik de vandpiber jeg havde lovet at passe på dem så min bror ikke fik dem før han blev 18 og vil ikke have nogen kontakt med ham så skal de hentes så er det min mor der henter dem selv.. Og det blev han gal over for vores mor vil ikke have han får dem.

Anmeld

14. juli 2012

Kløver

Hvis din mor er af sådanne holdninger, må hun selv tage de piber og sørge for at ikke får dem, ha er de ude af dit hjem, og så må de selv finde ud af resten. Samtidig kan du gøre dem begge opmærksomme på at du kontakter politiet næste gang han dukker op, snak evt med politiet inden, hvad du bedste kan gøre, om der feks er tale om tilhold

Håber det bedste for jer, kram

Anmeld

14. juli 2012

klmf

Aflever dog de åndssvage vandpiber hjemme hos din mor, så må hun selv finde ud af at holde dem fra ham. Det er hendes kamp, ikke din.

Håber det løser sig.

Anmeld

14. juli 2012

mpr

Maja84 skriver:

Hvis din mor er af sådanne holdninger, må hun selv tage de piber og sørge for at ikke får dem, ha er de ude af dit hjem, og så må de selv finde ud af resten. Samtidig kan du gøre dem begge opmærksomme på at du kontakter politiet næste gang han dukker op, snak evt med politiet inden, hvad du bedste kan gøre, om der feks er tale om tilhold

Håber det bedste for jer, kram

Ja tror også de ryger tilbage til hende, ved bare der kommer en konflikt ud af det fordi hun jo mener jeg bare overreagere....

Har informeret dem begge om at jeg ringer til politiet næste gang det sker for vil ikke risikere noget som helst og vil ikke føle mig utryk i mit eget hjem og vil ikke skulle gå og bekymre mig om han kommer en dag hvor min bonusdatter er her... Vil ikke have hun skal påvirkes af det her! Så må jo bare gøre hvad jeg skal gøre.

Måske snakker jeg med politiet men ved bare ikke rigtig hvad de kan gøre.. Læste på nettet man kunne ikke få et tilhold før der var sket en del ting..

Anmeld

14. juli 2012

mpr

lotchen skriver:

Aflever dog de åndssvage vandpiber hjemme hos din mor, så må hun selv finde ud af at holde dem fra ham. Det er hendes kamp, ikke din.

Håber det løser sig.

Tror også jeg aflevere dem tilbage, selvom det bliver en træls konflikt... Ved hun vil forsøge at give mig skyldfølelse og sige at det er mig der overreagere men sådan må det nu engang være... Lige præcis det er hendes kamp og jeg vil ikke blandes ind i den..

Tak håber også det løser sig.

Anmeld

14. juli 2012

bette bebs

lotchen skriver:

Håber det løser sig.

Lige mine ord. Du får lige en med på vejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.