5 ugers undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

LilleLene

Jibbe skriver:

Hvor er han kær - kan godt forstå lægen

taaak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Sikke nogle fine billeder, og hvor er han da en lille guldklump
Vi skal til fem ugers undersøgelse på fredag, hvad skal der ske til den?

taaak

Benjamin blev målt, vejet, tjekket reflekser, tjekket for trøske, øre og øjne og så om han havde puls i lysken 

Anmeld

16. juli 2012

LilleLene

DET Poulsen skriver:

Ihhhh altså, jeres lille Bumbum, kan faktisk godt ligne vores lille Junior på nogle af billederne - så jeg synes selvfølgelig at i har en meget fin og smuk babydreng..

Vi har også lige været til 5ugers undersøgelse - og nu forstår jeg at alle siger at han er lang.. Han er nemlig 60cm og vejer 4,5kg så ingen babyelastikker her, kun tykke kinder og dobbelhage - da han blev født var han 53cm og vejede 3,3kg.. Man må sige der er fart på vores drenge..

hehe tak

Hold da op han groer da også godt til så
Det er vildt så hurtigt det går

Anmeld

16. juli 2012

LilleLene

JonTri skriver:

Hun har lift i systemet om aftenen... Men håber hun snart vokser fra det!

øv

Det har Benjamin også om morgenen

Anmeld

16. juli 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Skøøøøøøøøøøøøøønne billeder! Det er faktisk lidt mærkeligt at se så blond en dreng når jeg er vant til Ida's meget lange mørke hår

Hvordan gik undersøgelsen? Fik du spurgt til hans mave?

hehe ja det kan eg godt forstå du synes Han er faktisk rødblond, det er bare svært at fange på billeder

Det er ikke noget hun ville gre noget ved, fordi han kommer af med afføring hver dag :/
Så må bare leve med en dreng der har ondt i maven hver morgen :/

Anmeld

16. juli 2012

LilleLene

LotusCPH skriver:

Kan godt forstå du er glad - sikke han tager på den lille fis. Han vejer det samme som sebastian Skøne billeder - af jer alle Dejligt det går jer godt - og ka godt følge dig med den mokai der -Har godt nok selv prob. med vores avent-brystpumpe - sys man ska pumpe og pumpe og pumpe før der sker noget og så løber det ved siden af - møg irriterende - så har frosset den lille sjat ned der er og ellers bare malket ud i stofbleer - What to do når malketøjet ik virker *G* Går her og overproducerer - så gør ret naller.

Hva for een bruger du?

heheh tak

Jeg bruger den fra mam, men hvis jeg skal mælke ud til en flaske, så skal jeg amme ham med det samme bryst 2-3 gange i træk, for at jeg kan malke nok ud med det andet

synes godt det kan være svært at få pumpet ordenlig ud

Anmeld

16. juli 2012

pemiro

LilleLene skriver:

taaak

Benjamin blev målt, vejet, tjekket reflekser, tjekket for trøske, øre og øjne og så om han havde puls i lysken 

Okay så ingen stik denne gang hehe...

Anmeld

16. juli 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

hehe ja det kan eg godt forstå du synes Han er faktisk rødblond, det er bare svært at fange på billeder

Det er ikke noget hun ville gre noget ved, fordi han kommer af med afføring hver dag :/
Så må bare leve med en dreng der har ondt i maven hver morgen :/

Øv altså!

Prøv evt. lige at snakke med sp oz.. Det er sp der har startet oz på laktulose, godt nok i forbindelse med mme'en, men alligevel ik lægen der har været inde over der

Anmeld

17. juli 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Okay så ingen stik denne gang hehe...

nope

Anmeld

17. juli 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Øv altså!

Prøv evt. lige at snakke med sp oz.. Det er sp der har startet oz på laktulose, godt nok i forbindelse med mme'en, men alligevel ik lægen der har været inde over der

ja det vil jeg gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.