Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har vi været ved læge, lille bumbum og mig Han fik som altid en masse ros Min læge syntes han var så smuk, at hun ville tage ham med hjem Han er 56 cm og vejer 4,5 kg (48cm og 3,3kg da han blev født) Det er sjovt at tænke på at så stor som han er nu, så stor var jeg da jeg blev født Vi skal til fødselsdag i morgen, Jeg glæder mig til at se hvordan han reagere på så mange mennesker... Jeg har malket ud, for jeg skal have min første mokai i laaaaang tid
Går det godt hos jer piger ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hov i får lige et par billeder med
JonTri skriver: Nååå hvor er han nuser og så har han sådan nogle fine træk! Håber det går godt hos Jer! Fedt billede med brillerne. Her har vi fået en rigtig skrigeballon... Det er SÅ tærende... Men det går heldigvis over igen! Men alt overskud er væk og hvert stille minut går med at ordne noget praktisk... Godt vi ikke har store planer!
Nååå hvor er han nuser og så har han sådan nogle fine træk! Håber det går godt hos Jer! Fedt billede med brillerne. Her har vi fået en rigtig skrigeballon... Det er SÅ tærende... Men det går heldigvis over igen! Men alt overskud er væk og hvert stille minut går med at ordne noget praktisk... Godt vi ikke har store planer!
taak
årrh :/ er der nogle grunde til skrigeriet ? ondt i maven eller noget
LilleLene skriver: hov i får lige et par billeder med
LilleLene skriver: Så har vi været ved læge, lille bumbum og mig Han fik som altid en masse ros Min læge syntes han var så smuk, at hun ville tage ham med hjem Han er 56 cm og vejer 4,5 kg (48cm og 3,3kg da han blev født) Det er sjovt at tænke på at så stor som han er nu, så stor var jeg da jeg blev født Vi skal til fødselsdag i morgen, Jeg glæder mig til at se hvordan han reagere på så mange mennesker... Jeg har malket ud, for jeg skal have min første mokai i laaaaang tid Går det godt hos jer piger ?
Ihhhh altså, jeres lille Bumbum, kan faktisk godt ligne vores lille Junior på nogle af billederne - så jeg synes selvfølgelig at i har en meget fin og smuk babydreng..
Vi har også lige været til 5ugers undersøgelse - og nu forstår jeg at alle siger at han er lang.. Han er nemlig 60cm og vejer 4,5kg så ingen babyelastikker her, kun tykke kinder og dobbelhage - da han blev født var han 53cm og vejede 3,3kg.. Man må sige der er fart på vores drenge..
LilleLene skriver: taak årrh :/ er der nogle grunde til skrigeriet ? ondt i maven eller noget
Skøøøøøøøøøøøøøønne billeder! Det er faktisk lidt mærkeligt at se så blond en dreng når jeg er vant til Ida's meget lange mørke hår
Hvordan gik undersøgelsen? Fik du spurgt til hans mave?
Kan godt forstå du er glad - sikke han tager på den lille fis. Han vejer det samme som sebastian Skøne billeder - af jer alle Dejligt det går jer godt - og ka godt følge dig med den mokai der -Har godt nok selv prob. med vores avent-brystpumpe - sys man ska pumpe og pumpe og pumpe før der sker noget og så løber det ved siden af - møg irriterende - så har frosset den lille sjat ned der er og ellers bare malket ud i stofbleer - What to do når malketøjet ik virker *G* Går her og overproducerer - så gør ret naller.
Hva for een bruger du?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128