5 ugers undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.522 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

LilleLene

Så har vi været ved læge, lille bumbum og mig

Han fik som altid en masse ros Min læge syntes han var så smuk, at hun ville tage ham med hjem

Han er 56 cm og vejer 4,5 kg (48cm og 3,3kg da han blev født) Det er sjovt at tænke på at så stor som han er nu, så stor var jeg da jeg blev født

Vi skal til fødselsdag i morgen, Jeg glæder mig til at se hvordan han reagere på så mange mennesker... Jeg har malket ud, for jeg skal have min første mokai i laaaaang tid

Går det godt hos jer piger ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

LilleLene

hov i får lige et par billeder med

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juli 2012

JonTri

Nååå hvor er han nuser og så har han sådan nogle fine træk! Håber det går godt hos Jer!
Fedt billede med brillerne.

Her har vi fået en rigtig skrigeballon... Det er SÅ tærende... Men det går heldigvis over igen! Men alt overskud er væk og hvert stille minut går med at ordne noget praktisk... Godt vi ikke har store planer!

Anmeld

13. juli 2012

LilleLene

JonTri skriver:

Nååå hvor er han nuser og så har han sådan nogle fine træk! Håber det går godt hos Jer!
Fedt billede med brillerne.

Her har vi fået en rigtig skrigeballon... Det er SÅ tærende... Men det går heldigvis over igen! Men alt overskud er væk og hvert stille minut går med at ordne noget praktisk... Godt vi ikke har store planer!

taak

årrh :/ er der nogle grunde til skrigeriet ? ondt i maven eller noget

Anmeld

13. juli 2012

Jibbe

Hvor er han kær - kan godt forstå lægen

Anmeld

14. juli 2012

pemiro

LilleLene skriver:

hov i får lige et par billeder med

Sikke nogle fine billeder, og hvor er han da en lille guldklump
Vi skal til fem ugers undersøgelse på fredag, hvad skal der ske til den?

Anmeld

14. juli 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

LilleLene skriver:

Han fik som altid en masse ros Min læge syntes han var så smuk, at hun ville tage ham med hjem

Han er 56 cm og vejer 4,5 kg (48cm og 3,3kg da han blev født) Det er sjovt at tænke på at så stor som han er nu, så stor var jeg da jeg blev født

Vi skal til fødselsdag i morgen, Jeg glæder mig til at se hvordan han reagere på så mange mennesker... Jeg har malket ud, for jeg skal have min første mokai i laaaaang tid

Ihhhh altså, jeres lille Bumbum, kan faktisk godt ligne vores lille Junior på nogle af billederne - så jeg synes selvfølgelig at i har en meget fin og smuk babydreng..

Vi har også lige været til 5ugers undersøgelse - og nu forstår jeg at alle siger at han er lang.. Han er nemlig 60cm og vejer 4,5kg så ingen babyelastikker her, kun tykke kinder og dobbelhage - da han blev født var han 53cm og vejede 3,3kg.. Man må sige der er fart på vores drenge..

Anmeld

14. juli 2012

JonTri

LilleLene skriver:

taak

årrh :/ er der nogle grunde til skrigeriet ? ondt i maven eller noget

Hun har lift i systemet om aftenen... Men håber hun snart vokser fra det!

Anmeld

14. juli 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Skøøøøøøøøøøøøøønne billeder! Det er faktisk lidt mærkeligt at se så blond en dreng når jeg er vant til Ida's meget lange mørke hår

Hvordan gik undersøgelsen? Fik du spurgt til hans mave?

Anmeld

15. juli 2012

LotusCPH

Kan godt forstå du er glad - sikke han tager på den lille fis. Han vejer det samme som sebastian Skøne billeder - af jer alle Dejligt det går jer godt - og ka godt følge dig med den mokai der -Har godt nok selv prob. med vores avent-brystpumpe - sys man ska pumpe og pumpe og pumpe før der sker noget og så løber det ved siden af - møg irriterende - så har frosset den lille sjat ned der er og ellers bare malket ud i stofbleer - What to do når malketøjet ik virker *G* Går her og overproducerer - så gør ret naller.

Hva for een bruger du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.