Projekt børneværelse :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

projekt-ønskebarn

StineW79 skriver:

Ja her må man sige at det bare køre! Alberte er rigtig dygtig til at spise og sove. Dog vil hun ik bruge sut og ska vist lige vende sig til barnevognen! Thea syntes stadig at det er så sejt at hun er blevet storesøster, har dog sagt at hun syntes altså at det er lidt hårdt 

Det er dejligt at hun sådan selv ka fortælle hvordan hun lige har det! Vh stine

Ihh hvor er det bare fantastisk at alt bare kører med lillesøster, det må være en kæmpe befrielse/lettelse for hele familien - man aner jo slet ikke hvad man går i møde før man står i det

Klart at Thea lige skal vænne sig til hendes "nye" titel og en anden hverdag, det skal alle børn nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
projekt-ønskebarn skriver:

Ihh hvor er det bare fantastisk at alt bare kører med lillesøster, det må være en kæmpe befrielse/lettelse for hele familien - man aner jo slet ikke hvad man går i møde før man står i det

Klart at Thea lige skal vænne sig til hendes "nye" titel og en anden hverdag, det skal alle børn nok

Og må sige at man godt nok lige ska vende sig til at der er 2 børn, i forhold til da vi bare havde thea. Og alligevel så går der godt nok ik mange dage fra baby er kommet, til man begynder at sige " plejer "

Min kærste har heldigvis 3 ugers ferie, her når han barsel slutter, så vi tager det hele stille og roligt. Har også så vidt muligt fordelt alle barsels besøg ud over de 5 uger vi har fri sammen! Orker ik at blive overrendt her i starten. Vh stine

Anmeld

16. juli 2012

projekt-ønskebarn

Ja det må være to helt forskellige situationer, at gå fra "kun" at have fokus på en baby og nu også skal tage sig tid til den store som jo også har brug for ekstra opmærksomhed, men det er nok lige indtil man har fundet en god rytme. Perfekt at far har ferie, det må gøre hele starten nemmere. Her har han også 2-3 uger sammen med os når den lille kommer, alt efter hvornår hun kommer, det bliver dejligt.

Fornuftigt med "barselbesøgsplan", man skal nok være rigtig god til at sige fra, især i starten (det skal jeg nok lære, det er jeg ikke så god til)., så man får en god rolig start - det tror jeg nemlig er alfa omega  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.