Projekt børneværelse :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.091 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

projekt-ønskebarn

Her er lige et par billeder af børneværelset til vores prinsesse som endelig er færdigt 

- Også et billede af vuggen som hænge ri soveværelset til de første måneder

Vi er endelig færdige, der mangler kun småting, såsom billeder i rammer osv, som jo først kan komme i når hun er født 

Del gerne jeres billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

tabra

projekt-ønskebarn skriver:

Her er lige et par billeder af børneværelset til vores prinsesse som endelig er færdigt 

- Også et billede af vuggen som hænge ri soveværelset til de første måneder

Vi er endelig færdige, der mangler kun småting, såsom billeder i rammer osv, som jo først kan komme i når hun er født 

Del gerne jeres billeder

Hvor er det super fint

Der skal musen nok komme til at føle sig godt tilpas

Anmeld

13. juli 2012

projekt-ønskebarn

Tusind tak . Ja det håber jeg, når hun engang er gammel nok til at bruge det, hi hi 

Anmeld

15. juli 2012

Ditte-3

ej hvor er det fint her må bettemand noges med vuggen ved siden af sengen og et leje jørne i stuen ind til han bliver lidt støre

Anmeld

15. juli 2012

projekt-ønskebarn

Tusind tak. Ja det er jo også helt fint. Vi har kun lavet det fordi vi havde det ekstra rum. Hun skal jo slet ikke bruge det rigtigt endnu  

Anmeld

15. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ser rigtig lækkert ud og fin vugge!mvh stine

Anmeld

15. juli 2012

projekt-ønskebarn

StineW79 skriver:

Ser rigtig lækkert ud og fin vugge!mvh stine

Tusind tak Stine . Glæder os til at indvie den  

Håber alt stadig bare kører med alberte og storesøster 

Anmeld

15. juli 2012

babymus77

Ihh hvor fint:-) Det er super sødt:-) Åhh gid jeg havde et baby værelse:-) Mine børn har værelse hver, og min kærestes weekend børn har også hvert deres værelse... Så bette fyren må nøjes med det halve Af vores soveværelse indtil vi på et tidspunkt flytter:-) Bliver dog ikke de første par år:-)

Anmeld

15. juli 2012

projekt-ønskebarn

babymus77 skriver:

Ihh hvor fint:-) Det er super sødt:-) Åhh gid jeg havde et baby værelse:-) Mine børn har værelse hver, og min kærestes weekend børn har også hvert deres værelse... Så bette fyren må nøjes med det halve Af vores soveværelse indtil vi på et tidspunkt flytter:-) Bliver dog ikke de første par år:-)

Tusind tak . Det er da også en del værelser i skal besidde derhjemme hvis de alle skal have et hvert. Her får hun det også kun fordi vi havde et ekstra. Når vi får en til en dag må hun dele med søster eller bror for min mands søn har også sit eget værelse og vi skal ikke flytte foreløbig. Vi er lige flyttet til dette sted  

Og de bruger det jo ikke de første Par år alligevel, og slet ikke hvis man har pusleplads på badeværelset. Det har vi så valgt at have inde på hendes værelse. Ved ikke helt hvornår hun skal sove derinde. Det må vi tage til den tid  

Anmeld

16. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
projekt-ønskebarn skriver:

Tusind tak Stine . Glæder os til at indvie den  

Håber alt stadig bare kører med alberte og storesøster 

Ja her må man sige at det bare køre! Alberte er rigtig dygtig til at spise og sove. Dog vil hun ik bruge sut og ska vist lige vende sig til barnevognen! Thea syntes stadig at det er så sejt at hun er blevet storesøster, har dog sagt at hun syntes altså at det er lidt hårdt 

Det er dejligt at hun sådan selv ka fortælle hvordan hun lige har det! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.