Mangler ideer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

twinny

Nettemor skriver:

Vi har heldigvis ikke købt så mange film på det sidste.. Simpelthen fordi vi går udenom butikkerne hvor man kan købe dem Eller prøver... Vi får dem jo ikke altid set.. Men da jeg arbejde på en tankstation købte jeg jo hver evig eneste gang der kom nye hjem.. Dvs en gang i ugen..

Men ved bare ikke om det er træls ikke at have covers.. Læser jo alligevel på dem engang imellem hvis det er længe siden jeg har set filmen..

Hehe. Så går du bare imdb.com. Så har du en handling.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Dustmuz

hvis i har en scanner eller en printer med scanner, vil jeg anbefale at i køber en boks til jeres dvd'ere og scanner coveret ind på computeren..

min mor bar ca 7500 film stående i kasser med 2000 i hver kasse, og har samtlige covers til at ligge som billedfiler på computeren..
hvert cover fylder ca 1mb..
så det er ikke fordi de fylder så fordærdeligt meget..
samtidig, så kan i lave et kartotek over filmene, i et program som excel eller access..

så kan i altid søge i dem, og nemt finde ud af hvor ligger filmen og hvor er coveret

Anmeld

13. juli 2012

Nettemor

twinny skriver:

Hehe. Så går du bare imdb.com. Så har du en handling.

Smart

Anmeld

13. juli 2012

Nettemor

Dustmuz skriver:

hvis i har en scanner eller en printer med scanner, vil jeg anbefale at i køber en boks til jeres dvd'ere og scanner coveret ind på computeren..

min mor bar ca 7500 film stående i kasser med 2000 i hver kasse, og har samtlige covers til at ligge som billedfiler på computeren..
hvert cover fylder ca 1mb..
så det er ikke fordi de fylder så fordærdeligt meget..
samtidig, så kan i lave et kartotek over filmene, i et program som excel eller access..

så kan i altid søge i dem, og nemt finde ud af hvor ligger filmen og hvor er coveret

Vi har godt nok ikke så mange.. Men så kan det være at vi kan begynde at købe dem vi gerne vil igen når vi får plads.. Det kræver da bare lidt arbejde at få det op at køre men det lyder til at det er noget af det smarteste..

Anmeld

13. juli 2012

Dustmuz

Nettemor skriver:

Vi har godt nok ikke så mange.. Men så kan det være at vi kan begynde at købe dem vi gerne vil igen når vi får plads.. Det kræver da bare lidt arbejde at få det op at køre men det lyder til at det er noget af det smarteste..

Det er faktisk meget nemt, hvis en af jer ved hvordan access virker (det program ville jeg personligt bruge)

excel kræver ingen erfaring overhovedet..
Det er bare at lave et par kolonner med
navn
placering
cover

Men ja, er mega smart, har selv en kasse til 1000 cdere stående med musik..
mangler bare lige at lave listen over musikken hehe

men hvis i mangler hjælp til hvordan i skal lave det i access f.eks, så bare spørg, ar en rimelig haj til det program

Anmeld

13. juli 2012

Nettemor

Dustmuz skriver:

Det er faktisk meget nemt, hvis en af jer ved hvordan access virker (det program ville jeg personligt bruge)

excel kræver ingen erfaring overhovedet..
Det er bare at lave et par kolonner med
navn
placering
cover

Men ja, er mega smart, har selv en kasse til 1000 cdere stående med musik..
mangler bare lige at lave listen over musikken hehe

men hvis i mangler hjælp til hvordan i skal lave det i access f.eks, så bare spørg, ar en rimelig haj til det program

Har arbejdet en lille smule med Access i skolen.. Når først det er programmeret er det ikke det store problem.. (og jeg lige får sat mig en smule ind i det igen) .. Må vist bare igang.. Synes nemlig også at Excel hurtig bliver mere rodet end access..

Anmeld

13. juli 2012

Dustmuz

Nettemor skriver:

Har arbejdet en lille smule med Access i skolen.. Når først det er programmeret er det ikke det store problem.. (og jeg lige får sat mig en smule ind i det igen) .. Må vist bare igang.. Synes nemlig også at Excel hurtig bliver mere rodet end access..

okay.. men spørg bare ellers

men håber du finder rundt i det hele

Anmeld

13. juli 2012

Nettemor

Dustmuz skriver:

okay.. men spørg bare ellers

men håber du finder rundt i det hele

Jeg må lige sende manden og sønnen ud og se på traktorer en dag og så ellers bare sætte mig ned og kigge på det.. Men kan være du en dag ser en meget frustreret PB fra mig

Anmeld

13. juli 2012

Dustmuz

Nettemor skriver:

Jeg må lige sende manden og sønnen ud og se på traktorer en dag og så ellers bare sætte mig ned og kigge på det.. Men kan være du en dag ser en meget frustreret PB fra mig

hehe.. går det helt galt, så må jeg jo bare ligge hoppe på toget imod Viborg
så kan jeg komme over og hjælpe dig, mens manden leger med ungen/ungerne

Anmeld

13. juli 2012

Nettemor

Dustmuz skriver:

hehe.. går det helt galt, så må jeg jo bare ligge hoppe på toget imod Viborg
så kan jeg komme over og hjælpe dig, mens manden leger med ungen/ungerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.