Mangler ideer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.526 visninger
25 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

Nettemor

til hvordan vi skal opbevarer vores dvd'er. Vi har ganske mange dvd'er og ikke vold meget plads.. Pt står de i en hjemmelavet reol i kælderen men kunne godt tænke mig noget andet. Der er nemlig lavet bar i det kælder rum og synes det fylder træls dernede..

Så piger. Hvad har I og hvad synes I er smart og helst ikke for dyrt.. Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde noget. .

Hjæææælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Pige2009

Nettemor skriver:

til hvordan vi skal opbevarer vores dvd'er. Vi har ganske mange dvd'er og ikke vold meget plads.. Pt står de i en hjemmelavet reol i kælderen men kunne godt tænke mig noget andet. Der er nemlig lavet bar i det kælder rum og synes det fylder træls dernede..

Så piger. Hvad har I og hvad synes I er smart og helst ikke for dyrt.. Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde noget. .

Hjæææælp

Jeg har nogle kasser fra Bilka, og mener de kostede 2/39 kr. 

Anmeld

13. juli 2012

jydeinden

Nettemor skriver:

Hjæææælp

hmm hvad med en rumdeler ?

Anmeld

13. juli 2012

twinny

Vi har købt dem her (eller nogen lignende). Og smidt covers ud. Så fylder de ingenting.

Vi har også overdrevet mange film. Min mand har arbejdet i blockbuster og vi kan ikke gå forbi en dvd forhandler uden at købe mindst 4 dvder.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juli 2012

Munder

Nettemor skriver:

Hjæææælp

Vil I beholde coveret til dvd'erne? Ellers er det her en ganske smart mulighed 

http://www.blaekkongen.dk/index.php?gclid=CLTTjYGel7ECFcEXzQodE2hYlg&list=KAT3369

Vi har denne, og det er smart!

http://www.blaekkongen.dk/index.php?cat=KAT2680&product=019-BOX95

Anmeld

13. juli 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

Hjæææælp

Jeg har sendt dig en PB .. Om hvad vi har gjort:-)

Anmeld

13. juli 2012

Nettemor

Baagøe skriver:

Jeg har nogle kasser fra Bilka, og mener de kostede 2/39 kr. 

Må op og kigge i Bilka om der er noget der frister Hvor opbevarer du dem så?

Anmeld

13. juli 2012

Nettemor

jydeinden skriver:

hmm hvad med en rumdeler ?

Har tænkt det men den skulle så være riiiimelig stor.. Men kan være det bliver løsningen..

Anmeld

13. juli 2012

Nettemor

twinny skriver:

Vi har købt dem her (eller nogen lignende). Og smidt covers ud. Så fylder de ingenting.

Vi har også overdrevet mange film. Min mand har arbejdet i blockbuster og vi kan ikke gå forbi en dvd forhandler uden at købe mindst 4 dvder.  

Vi har heldigvis ikke købt så mange film på det sidste.. Simpelthen fordi vi går udenom butikkerne hvor man kan købe dem Eller prøver... Vi får dem jo ikke altid set.. Men da jeg arbejde på en tankstation købte jeg jo hver evig eneste gang der kom nye hjem.. Dvs en gang i ugen..

Men ved bare ikke om det er træls ikke at have covers.. Læser jo alligevel på dem engang imellem hvis det er længe siden jeg har set filmen..

Anmeld

13. juli 2012

Nettemor

Munder skriver:

Vil I beholde coveret til dvd'erne? Ellers er det her en ganske smart mulighed 

http://www.blaekkongen.dk/index.php?gclid=CLTTjYGel7ECFcEXzQodE2hYlg&list=KAT3369

Vi har denne, og det er smart!

http://www.blaekkongen.dk/index.php?cat=KAT2680&product=019-BOX95

Det er godt nok smart når man ikke gemmer coversne men ved bare ikke om det er træls at undvære.. Man kan jo self bare oprette det på computeren.. hmm tænke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.