33+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

crille

frk-stoltze skriver:

Så flot en mave

Takker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

crille

Rosengreen skriver:

Ihh så fin du er  Håber for dig, at du når i mål uden strækmærker Mine kom først en uge før termin i sidste graviditet, og der nåede at komme mange! ØV!!  

Men det sker selvfølgelig ikke for dig  

Jamen det er jo lige det jeg ved.. Har også hørt at nogen får dem så sent som under fødslen.. Men krydser nu stadig  

Anmeld

13. juli 2012

crille

babymus77 skriver:

Flot mavse:-) Jeg har heldigvis kun et enkelt som er Hvidt, fra min søn.... Så håber ikke jeg når at få;-) Ved ikke om det har effekt men har smurt med Matas mave creme 2 gange daglig lige til nu;-)

Smør også næsten dagligt, men ikke med mavecreme.. Har dog en og en maveolie som jeg en sjældent gang husker at bruge.. 

Og sker det, så sker det, men håbet lever endnu  

Anmeld

13. juli 2012

Kay

crille skriver:

Hewhe true.. og alligevel har jeg for vane at bruge lige præcis det udtryk at snige sig.. Undskyld, kan jeg liiige snige mig.. Og NEJ, det kan jeg jo ikke, men ejg gør da et forsøg.. haha 

lige netop... jeg ville også gerne kunne snige mig... men det lykkeds bare ik

Anmeld

14. juli 2012

Tanjadamgaard

crille skriver:

Så kom vi så langt.. 

Glæder mig stadig over at være gravid og have barsel  

Stadig ingen strækmærker, det er utrolig hvad kroppen kan, men ved godt jeg slet ikke er safe på det punkt. Det er tilladt at krydse hvad krydses kan, for at det får lov at holde hele vejen. Ellers er det jo bare en del af prisen og han er bestemt det værd, men det ville ikke være dårligt om man ku få lov at være så heldig  

Uff, du er stadig såååå smuk!  - hvor er du heldig du ingen strækmærker har fået 

Anmeld

14. juli 2012

Miss Church

Hold op hvor er den flot og rund!  

Anmeld

15. juli 2012

crille

Tanjadamgaard skriver:

Uff, du er stadig såååå smuk!  - hvor er du heldig du ingen strækmærker har fået 

Tak smukke.. Jeps og man kan jo kun håbe at det fortsætter sådan..  Sætter pris på hvis jeg slipper, men er også forberedt på at det kan indhente mig når som helst og så er der ikke noget andet jeg hellere vil have mærker af, end det at bære min søn  

Anmeld

15. juli 2012

crille

Miss Church skriver:

Hold op hvor er den flot og rund!  

Tak.. Ja han stritter godt udaf endnu. Har jo ikke prøvet det før, men mange kommenterer på at han ikke er "faldet" på plads endnu. Lægen sagde dog sidst at han lå langt nede, selvom han ikke har stillet sig fast.. Han skal nok blive klar  

Anmeld

15. juli 2012

Miss Church

crille skriver:

Tak.. Ja han stritter godt udaf endnu. Har jo ikke prøvet det før, men mange kommenterer på at han ikke er "faldet" på plads endnu. Lægen sagde dog sidst at han lå langt nede, selvom han ikke har stillet sig fast.. Han skal nok blive klar  

Ja det skal han nok Der er jo tid endnu..

Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.