33+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.528 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

crille

Så kom vi så langt.. 

Glæder mig stadig over at være gravid og have barsel  

Stadig ingen strækmærker, det er utrolig hvad kroppen kan, men ved godt jeg slet ikke er safe på det punkt. Det er tilladt at krydse hvad krydses kan, for at det får lov at holde hele vejen. Ellers er det jo bare en del af prisen og han er bestemt det værd, men det ville ikke være dårligt om man ku få lov at være så heldig  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Kay

crille skriver:

Så kom vi så langt.. 

Glæder mig stadig over at være gravid og have barsel  

Stadig ingen strækmærker, det er utrolig hvad kroppen kan, men ved godt jeg slet ikke er safe på det punkt. Det er tilladt at krydse hvad krydses kan, for at det får lov at holde hele vejen. Ellers er det jo bare en del af prisen og han er bestemt det værd, men det ville ikke være dårligt om man ku få lov at være så heldig  

ihhh sikke en fin mave den strutter da bare rigtig flot...

Anmeld

13. juli 2012

crille

Kay skriver:

ihhh sikke en fin mave den strutter da bare rigtig flot...

Tak.. Den ankommer lidt før jeg selv for tiden..  

Anmeld

13. juli 2012

Kay

crille skriver:

Tak.. Den ankommer lidt før jeg selv for tiden..  

kender det godt

har det også med at fejl vudere hvor meget plads der er brug for til fx. at åbne køleskabet uden at få døren i maven

Anmeld

13. juli 2012

crille

Kay skriver:

kender det godt

har det også med at fejl vudere hvor meget plads der er brug for til fx. at åbne køleskabet uden at få døren i maven

Hehe præcis.. Og bildøren.. og stadig liiige tro man kan snige sig forbi fx i supermarkedet.. Den sidste har jeg måtte give mange "hov, undskyld" for.. haha

Men man kan tillade sig meget som gravid, også selv om man ikke selv beder om det  

Anmeld

13. juli 2012

Kay

crille skriver:

Hehe præcis.. Og bildøren.. og stadig liiige tro man kan snige sig forbi fx i supermarkedet.. Den sidste har jeg måtte give mange "hov, undskyld" for.. haha

Men man kan tillade sig meget som gravid, også selv om man ikke selv beder om det  

jeps... går hele tiden ind i folk... fordi jeg lige tror jeg kan snige mig igennem... men der er sgu ik meget snige tilbage når man er blevet så stor

Anmeld

13. juli 2012

frk-stoltze

Så flot en mave

Anmeld

13. juli 2012

Rosengreen

Ihh så fin du er  Håber for dig, at du når i mål uden strækmærker Mine kom først en uge før termin i sidste graviditet, og der nåede at komme mange! ØV!!  

Men det sker selvfølgelig ikke for dig  

Anmeld

13. juli 2012

babymus77

Flot mavse:-) Jeg har heldigvis kun et enkelt som er Hvidt, fra min søn.... Så håber ikke jeg når at få;-) Ved ikke om det har effekt men har smurt med Matas mave creme 2 gange daglig lige til nu;-)

Anmeld

13. juli 2012

crille

Kay skriver:

jeps... går hele tiden ind i folk... fordi jeg lige tror jeg kan snige mig igennem... men der er sgu ik meget snige tilbage når man er blevet så stor

Hewhe true.. og alligevel har jeg for vane at bruge lige præcis det udtryk at snige sig.. Undskyld, kan jeg liiige snige mig.. Og NEJ, det kan jeg jo ikke, men ejg gør da et forsøg.. haha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.