Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
crille skriver: Virkelig fornuftigt. Fik også en veninde til at tage nogen den anden dag. Er ikke glad for at stå model, men det er jo så fedt senere at have nogle gode billeder. De her er dog virkelig fantastiske syntes jeg. Det kan du jo hilse din søster og sige
Virkelig fornuftigt. Fik også en veninde til at tage nogen den anden dag. Er ikke glad for at stå model, men det er jo så fedt senere at have nogle gode billeder.
De her er dog virkelig fantastiske syntes jeg. Det kan du jo hilse din søster og sige
Har det på samme måde, er heller ikke for vild med sådan at stå model Min søster tog også nogle billeder af mig i sidste graviditet, de er guld værd nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke nogle dejlige livsbekræftende billeder ♥
Hold nu op, hvor er det nogle skønne billeder
Hold op en flot mave! Den sidder bare lige hvor den skal
Rosengreen skriver: Puha, synes godt nok maven bliver stor nu! Godt der ikke er længe igen før vi skal se lillebror eller lillesøster Lige et par billeder fra i dag
Puha, synes godt nok maven bliver stor nu! Godt der ikke er længe igen før vi skal se lillebror eller lillesøster
Lige et par billeder fra i dag
meeeeget smuk mave skønne billeder af både mor og datter. Det kan da kun blive en skøn og køn lilebror/søster
godt nok sej lillesøster du har dig. Har lige spurgt manden om han ikke kan gøre det efter...
MorDk skriver: Sikke nogle dejlige livsbekræftende billeder ♥
Tak Er også rigtig glad for dem
Tanjadamgaard skriver: Hold nu op, hvor er det nogle skønne billeder
Mange tak
Miss Church skriver: Hold op en flot mave! Den sidder bare lige hvor den skal
Ihh tak Ja, lige umiddelbart sidder de ekstra kilo på maven, men måtte igår indse at jeg er vokset ud af mine graviditets cowboybukser Puha, det var lidt af en nedtur
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128