34+6 og kæmpe!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.048 visninger
34 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

Rosengreen

Puha, synes godt nok maven bliver stor nu!  Godt der ikke er længe igen før vi skal se lillebror eller lillesøster  

Lige et par billeder fra i dag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

MyBigWish

Hvor er de super gode  Flot mave 

Anmeld

13. juli 2012

fairlady

ej sikke nogle skønne billeder!!

Anmeld

13. juli 2012

pemiro

Rosengreen skriver:

Puha, synes godt nok maven bliver stor nu!  Godt der ikke er længe igen før vi skal se lillebror eller lillesøster  

WOW! Sikke en smuk mavse...

Anmeld

13. juli 2012

Team Putte

Rosengreen skriver:

Skønne SKØNNE billeder!

Anmeld

13. juli 2012

MissTas

Rosengreen skriver:

viiildt flotte billeder

tror det bliver en lillesøster

Anmeld

13. juli 2012

Rosengreen

MissTas skriver:

viiildt flotte billeder

tror det bliver en lillesøster

Tak!  Synes også de er blevet ret gode  

Ihh det bliver så spændende om det er en søster eller bror der gemmer sig  Jeg tror også selv mest på en lillesøster 

Anmeld

13. juli 2012

MissTas

Rosengreen skriver:

Tak!  Synes også de er blevet ret gode  

Ihh det bliver så spændende om det er en søster eller bror der gemmer sig  Jeg tror også selv mest på en lillesøster 

ja, det blir da vildt spændende .. forstår slet ikke at i kan vente helt til fødslen med at få kønnet at vide heh..

ja, tror jeg os den ligner meget min mave sys jeg, da jeg var højgravid med Annastacia

Anmeld

13. juli 2012

Rosengreen

MissTas skriver:

ja, det blir da vildt spændende .. forstår slet ikke at i kan vente helt til fødslen med at få kønnet at vide heh..

ja, tror jeg os den ligner meget min mave sys jeg, da jeg var højgravid med Annastacia

Hihi.. nogle gange forstår jeg os heller ikke  Er normalt også meget nysgerring med alt  Da vi var til 3d scanning, var jeg lige ved at sige, at jeg gerne ville vide kønnet alligevel. Godt manden var med, ellers havde jeg nok ikke kunne beherske mig.  

Anmeld

13. juli 2012

crille

Hvor er det dog nogle helt vidunderlige billeder Er det manden der er så god? (undskyld hvis det er skrevet, indrømmer at jeg ikke har læst hele tråden  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.