Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puha, synes godt nok maven bliver stor nu! Godt der ikke er længe igen før vi skal se lillebror eller lillesøster
Lige et par billeder fra i dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er de super gode Flot mave
ej sikke nogle skønne billeder!!
Rosengreen skriver: Puha, synes godt nok maven bliver stor nu! Godt der ikke er længe igen før vi skal se lillebror eller lillesøster Lige et par billeder fra i dag
Skønne SKØNNE billeder!
viiildt flotte billeder
tror det bliver en lillesøster
MissTas skriver: viiildt flotte billeder tror det bliver en lillesøster
Tak! Synes også de er blevet ret gode
Ihh det bliver så spændende om det er en søster eller bror der gemmer sig Jeg tror også selv mest på en lillesøster
Rosengreen skriver: Tak! Synes også de er blevet ret gode Ihh det bliver så spændende om det er en søster eller bror der gemmer sig Jeg tror også selv mest på en lillesøster
ja, det blir da vildt spændende .. forstår slet ikke at i kan vente helt til fødslen med at få kønnet at vide heh..
ja, tror jeg os den ligner meget min mave sys jeg, da jeg var højgravid med Annastacia
MissTas skriver: ja, det blir da vildt spændende .. forstår slet ikke at i kan vente helt til fødslen med at få kønnet at vide heh.. ja, tror jeg os den ligner meget min mave sys jeg, da jeg var højgravid med Annastacia
Hihi.. nogle gange forstår jeg os heller ikke Er normalt også meget nysgerring med alt Da vi var til 3d scanning, var jeg lige ved at sige, at jeg gerne ville vide kønnet alligevel. Godt manden var med, ellers havde jeg nok ikke kunne beherske mig.
Hvor er det dog nogle helt vidunderlige billeder Er det manden der er så god? (undskyld hvis det er skrevet, indrømmer at jeg ikke har læst hele tråden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128