Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Noahmor skriver: Augus det var da også en dyr kasse. Hvis du ikke skal bruge dem lige nu, kan du købe i Bilka til efteråret. De har altid 40 % på alt lego i oktober eller november.
Augus
det var da også en dyr kasse.
Hvis du ikke skal bruge dem lige nu, kan du købe i Bilka til efteråret. De har altid 40 % på alt lego i oktober eller november.
Monica P skriver: jeg syntes lige jeg ville have nogle duplo klodser med hjem til Johanne nu jeg alligevel var ude at købe ind men WHAT en kasse koster sgu 500 Kr, det er dyrt, eller så er jeg bare nærig :-) har du tilfældigvis nogle du vil sælge ?, jeg vil gerne hente dem men det kræver at du skal bo i enten midt eller øst jylland, de skal være af pæn kvalitet og der må gerne være mange af dem prisen må du komme med ??? nærigrøven monica :-) kom frisk
jeg syntes lige jeg ville have nogle duplo klodser med hjem til Johanne nu jeg alligevel var ude at købe ind men WHAT en kasse koster sgu 500 Kr, det er dyrt, eller så er jeg bare nærig :-)
har du tilfældigvis nogle du vil sælge ?,
jeg vil gerne hente dem men det kræver at du skal bo i enten midt eller øst jylland, de skal være af pæn kvalitet og der må gerne være mange af dem
prisen må du komme med ???
nærigrøven monica :-)
kom frisk
Vent til august, for der har Bilka de sidste to år haft 40% på alt LEGO under fødselsdagskampagnen
DAs mor skriver: Det med -40% i Bilka er altså i august! Anden uge af deres fødselsdag som regel ;-)
Det med -40% i Bilka er altså i august! Anden uge af deres fødselsdag som regel ;-)
Nemlig - så ikke lige, du havde svaret
det er jo snart, så tror jeg lige jeg venter lidt :-)
Mange tak for dit svar :-)
Monica
Annemor... skriver: Netto har også nogen gange en kasse på tilbud
Netto har også nogen gange en kasse på tilbud
okay fint tak :-) jeg elsker netto :-)
Baagøe skriver: Nemlig - så ikke lige, du havde svaret
tak :-) jeg venter til August så :-)
Monica P skriver: det er jo snart, så tror jeg lige jeg venter lidt :-) Mange tak for dit svar :-) Monica
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128