Duplo klodser 500 kr :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.163 visninger
27 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

Troldemommi

jeg syntes lige jeg ville have nogle duplo klodser med hjem til Johanne nu jeg alligevel var ude at købe ind men WHAT en kasse koster sgu 500 Kr, det er dyrt, eller så er jeg bare nærig :-)

har du tilfældigvis nogle du vil sælge ?,

jeg vil gerne hente dem men det kræver at du skal bo i enten midt eller øst jylland, de skal være af pæn kvalitet og der må gerne være mange af dem

prisen må du komme med ???

nærigrøven monica :-)

kom frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Noahmor

Monica P skriver:

jeg syntes lige jeg ville have nogle duplo klodser med hjem til Johanne nu jeg alligevel var ude at købe ind men WHAT en kasse koster sgu 500 Kr, det er dyrt, eller så er jeg bare nærig :-)

jeg vil gerne hente dem men det kræver at du skal bo i enten midt eller øst jylland, de skal være af pæn kvalitet og der må gerne være mange af dem

kom frisk

det var da også en dyr kasse. 

Hvis du ikke skal bruge dem lige nu, kan du købe i Bilka til efteråret. De har altid 40 % på alt lego i oktober eller november. 

Anmeld

13. juli 2012

An&Jo

Monica P skriver:

kom frisk

det har jeg godt nok aldrig givet for en kasse..

De er tit på udsalg, så vent med at købe dem, der er MANGE penge at spare ved det..

jeg har ikke givet over 200kr for en kasse med ret mange klodser i..

Anmeld

13. juli 2012

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Monica P skriver:

kom frisk

Måske du kan finde noget her, der er billigere. Synes de har rimelig billigt mærkelegetøj. Kan ikke linke ordentligt fra min iPad, men du får lige så du selv evt. kan kopiere:

http://www.safeshopping.dk/produkter/458-lego-duplo/

Anmeld

13. juli 2012

Troldemommi

Noahmor skriver:

det var da også en dyr kasse. 

Hvis du ikke skal bruge dem lige nu, kan du købe i Bilka til efteråret. De har altid 40 % på alt lego i oktober eller november. 

okay tak for det, ved ikke om vi kan vente så lang tid endnu men vi leder andre steder .-)

Monica

Anmeld

13. juli 2012

Troldemommi

An&Jo skriver:

det har jeg godt nok aldrig givet for en kasse..

De er tit på udsalg, så vent med at købe dem, der er MANGE penge at spare ved det..

jeg har ikke givet over 200kr for en kasse med ret mange klodser i..

jeg havde også regnet med et par hundrede kronen men 500 puhh det er mange penge :-)

Monica

Anmeld

13. juli 2012

Troldemommi

Touché skriver:

Måske du kan finde noget her, der er billigere. Synes de har rimelig billigt mærkelegetøj. Kan ikke linke ordentligt fra min iPad, men du får lige så du selv evt. kan kopiere:

http://www.safeshopping.dk/produkter/458-lego-duplo/

tak for linket :-) der var desværre ikke lige noget jeg kunne bruge

Monica

Anmeld

13. juli 2012

Troldemommi

Nogen der vil sælge??? :-)

Monica

Anmeld

13. juli 2012

modesty

Der er ret tit duploklodser på loppemarkeder til en billig penge.

Anmeld

13. juli 2012

Troldemommi

modesty skriver:

Der er ret tit duploklodser på loppemarkeder til en billig penge.

okay det var måske værd at gå efter, Tak for svar :-)

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.