Hvad gør i, når i skal rejse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

Muffinmus

ehm, jamen vi har rejst 2 børn og 2 voksne uden problemer, en kuffert til børnen sammen og en til hver af os, som regel med 10-13 kg i de voksnes..så mon ikke du skulle tage bare en anelse mindre bagage med???

Det lyder af meget hvis du ene og alene ska have næsten 20 kg med jo:-)

Nå, men vi har også haft airshells med men aldrig nogen der har sagt noget om vægten??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Mor-til-asta-09

Madam Blå skriver:

Der står bare på flyselskabets hjemmeside, at:
Barnevogne og cykler inkluderes i den samlede indskrevne bagage.

Så det synes jeg er hammer træls

Tror bare der menes at den skal sendes med bagagen.. Og ikke kan komme i flyet...

Anmeld

13. juli 2012

K&S

Madam Blå skriver:

Vi har lige fundet ud af, at barnevognen vejer 16 kilo! Og en Airshell vejer ca 4 kilo. Så det er 20 kilo..

Og vi må have 50 kilo med. 20 pr voksen, og 10 til baby..

30 kilo er jo ingenting! Vi skal to voksne og en baby på knapt 9 mdr til Færøerne. Så det er ikke bikini og små short vi skal have pakket.. Det er trøjer, sktøvler, lange bukser og lange bluser.

Hvad sorterer i fra? Jeg plejer selv at have omkring 17-20 kilo med. Med tøj, sko, glattejern, sminke, osv. Og det er kun mine ting,der plejer at være næsten 20 kilo. Nu skal kæresten og datteren jo også med. Phyy - jeg får stress

Et helt andet spørgsmål 

Den Airshell - er det en i lejer i lufthavnen? Og hvad gør I med den, mens I er i syden? 

Anmeld

13. juli 2012

Jeia

Madam Blå skriver:

Vi har lige fundet ud af, at barnevognen vejer 16 kilo! Og en Airshell vejer ca 4 kilo. Så det er 20 kilo..

Og vi må have 50 kilo med. 20 pr voksen, og 10 til baby..

30 kilo er jo ingenting! Vi skal to voksne og en baby på knapt 9 mdr til Færøerne. Så det er ikke bikini og små short vi skal have pakket.. Det er trøjer, sktøvler, lange bukser og lange bluser.

Hvad sorterer i fra? Jeg plejer selv at have omkring 17-20 kilo med. Med tøj, sko, glattejern, sminke, osv. Og det er kun mine ting,der plejer at være næsten 20 kilo. Nu skal kæresten og datteren jo også med. Phyy - jeg får stress

Jeg har haft barnevognen med til Færøerne 2-3 gange, jeg har aldrig skulle betale overvægt for den. Men det er godt nok fire år siden, synes Atlantic er blevet meget strengere med overvægt de sidste par år, men ved ikke om man nu skal betale for overvædt pga barnavogn.

Jeg vil dog helt klart anbefale jer at låne en vogn der oppe hvis I kan. Det er noget bøvl med alt for meget bagage hvis i ender et andet sted pga. dårligt vejr, been there done that, så nu låner jeg altid en vogn.

Anmeld

13. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Madam Blå skriver:

Vi rejser med Atlantiv Airways, og på deres hjemmeside står der:
Barnevogne og cykler inkluderes i den samlede indskrevne bagage.

Så betyder vel, at de altså indgår i vores bagage Jeg mener heller ikke at atlantic er strikse med overvægt. Men mpske hvis man har 20 kilo for meget, at de så gerne vil have lidt for det. Og det er bare en træls ekstra udgift

øv, det er godt nok ærgeligt. For en klapvogn kan man bare ikke undvære

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.