Veninde eller udnytter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

For det første, synes jeg det er forståeligt at hun har meldt ham. Der er grund til at han har fået taget sit kørekort og så skal manden ikke køre og sætte andre i fare.

For det andet synes jeg ikke det virker klart som at det var noget hun ikke måtte sige videre. Du må prøve at udtrykke dig klarere overfor hende, når noget er hemmeligt.

For det tredje, så vil jeg ikke mene at hun er en udnytter for hun får da intet ud af det. Og så kan jeg da ikke se hvordan dit liv ligefrem bliver ødelagt af det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg ville ikke have hende som en veninde. Hun er ikke til st stole på som hun flere gange har bevist overfor dig. En veninde skal man kunne stole på. 

Anmeld

13. juli 2012

RGN

Profilbillede for RGN
mor:) skriver:

For det første, synes jeg det er forståeligt at hun har meldt ham. Der er grund til at han har fået taget sit kørekort og så skal manden ikke køre og sætte andre i fare.

For det andet synes jeg ikke det virker klart som at det var noget hun ikke måtte sige videre. Du må prøve at udtrykke dig klarere overfor hende, når noget er hemmeligt.

For det tredje, så vil jeg ikke mene at hun er en udnytter for hun får da intet ud af det. Og så kan jeg da ikke se hvordan dit liv ligefrem bliver ødelagt af det?

Anmeld

13. juli 2012

tarkoflen

1. Sys det er ganske fornuftigt at melde en der kører uden kort. Hvis han har fået taget sit kort er der nok en grund. Det er da direkte idiotisk at køre rundt alligevel uden kort.

2. Mon dog du skulle sige tingene videre hvis du ikke ønsker det skal komme videre til andre.

lige mine ord!Man kan da ikke bare trække på skulderen af, at en kører bil uden at have kørekort! Jeg bliver så gal over folk er ligeglade med sådan et lovbrud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.