Jeg er anonym i frygt for at blive genkendt, og da jeg virkelig har brug for at vide om jeg tager fejl så skriver jeg som anonym..
Jeg har denne veninde, som jeg har haft i ca 1 år, og vi har det godt sammen, men har dog været uvenner en gang for kort tid siden da jeg blev træt af at hun ringede hver dag, efter at have forklaret hende at jeg hurtigt bliver træt af folk hvis de er for tætte på mig..
Problemet er at jeg føler hun udnytter min viden om andre folk, f.eks er der denne fyr jeg kender, som jeg ser køre bil en dag, siger så "Hovsa han må da ikke køre bil, han har lige fået taget sit kørekort" Dette siger jeg så, uden at tænke mere over det, mens jeg går med hende.. Så ringer hun fandme 1 time senere, siger at nu har hun ringet og meldt ham til politiet, og hun vil egentlig bare vide hvad han hedder til efternavn? - Og der sidder jeg så og tænker.. "Kan du ikke bare være ligeglad"?? 
Hun har nu et par gange haft gjort sådanne lign. ting, hvorefter hun ringer til mig, (da det jo er mig, hun har fået info fra.)
Lige nu siger hun så at hun har snakket med en jeg kender, (Denne person har så fortalt mig at en af mine x veninder venter sig) - Og det fortæller jeg self min veninde, da det jo er sådan noget man snakke om.. Så har hun sku siddet og spurgt ind til det ved hende, og ringer så til mig og siger "Hun venter sig altså ikke, har nemlig snakket med hende om alle mulige ting også om dig"... Så nu sidder jeg bare med denne følelse Ja, fedt at du ødelægger mit liv, og ikke kan holde på noget som helst! 

Hvad syntes i piger? Udnytter hun mig bare fordi jeg kender en del flere end hende, og har altid det nyeste info, eller er hun en god veninde? - Jeg magter ærlig talt ikke at forklare hende at jeg syntes det er træls, for er sikker på hun bare vil sige NÅ! For hun er meget sådan (Dronningeagtig.. Hvor hun føler hun er bedst, må hvad hun vil og ingen grænser har!)
Undskyld, hvis det blev for langt!