Dumme, søde og sjove kommentarer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2009

SaNiNa

for nogle uger siden da vi var på besøg hos min forældre på en campingplads skulle kæresten og op i koisken og bestille morgenmad og jeg hvade bare så meget lyst til is, så vi købte os en is og så gik vi mod campingvognen igen... på vej op mod campingvognen er der så en lille sød dreng som spiller bold og bolde triller ud på vejen og jeg sparker den ind til han... da vi så går forbi kan vi så hører han råber "mor mor hun har en tyk maven" blev helt flov, men sener kom min far og fortalt at den sammen lille dreng hvad være på toilet sammen med sin morfar hvor den lille dreng hvade sagt morfar du har en stor tissemand, hvor til morfor svarede ja men det syntes mormor ikke...

Tror det bliver et rigtig godt minde at have når lille manden kommer for han fylder jo ganske godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2009

bette

jeg gik inde i gå gaden hvor en kvinde stopper mig og spørger.. om det er tvillinger jeg siger nej det er kun en.. så glor hun på min mave med store øjne og stirre derefter op på mig... og siger... altså tror du ik der gemmer sig en mere derinde... neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!

følte mig som en flodhest

Anmeld

7. maj 2009

Mira0911

Hvor langt er du henne, Ja jeg er 7 mdr henne.. "Aah, det passer ikke, den er da kun lige lavet"

Jeg havde heller ikke en særlig stor mave da jeg ventede Julie...

Anmeld

7. maj 2009

Mor.sander

" Skulle du ikke have fået en abort, du så ung" En af de første bemærkinger jeg fik fra min Jordmord, da jeg ventede Felicia

" Du bliver aldrig til noget " Bemærkning for min tidliger skole inspektør, da det var kommet ud på skolen at jeg vente Felicia

" Har godt nok hørt at du er blevet bollet tyk " Bemærkning fra min grandfætter, som jeg mødte i det lokale supermarkede, da han var på ferie på Bornholm, mens jeg vente Simon

" Er du sikker på at du vil have flere børn ? " Bemærkning fra Simons farmor, efter han havde fortalt at jeg havde aboteret, i dec. 08

Anmeld

7. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
GryDia skriver:

Det her var godtnok efter jeg har født, da min datter var omkring 1 år
Vi er på en legeplads og gynger, og så kommer der nogen små piger hen og kigger på os.

En af dem siger: Hvor gammel er din lillesøster ?

Tak tak

He he, ja den har jeg også hørt flere gange.
I starten blev jeg vildt fornærmet, men nu er jeg ved at være så gammel at jeg er begyndt at tage det som en kompliment

Anmeld

7. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
En jeg gik i skole med, men ikke på hold med da jeg ventede min nummer to kom og sagde tillykke til mig fordi hun havde hørt jeg var gravid. Hvorefter hun sagde... "jeg syntes nok du var blevet så tyk i hovedet"
Jo, tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.