Dumme, søde og sjove kommentarer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.348 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Den bedrevidende: "Er du sikker på, at der kun er én?"

Den komplimenterende: "Du ser meget bedre ud i de der bukser - den kjole, du havde på i går, så du godt nok tyk ud i" eller:

Den virkelig morsomme: "Det er altså ikke to elefanter, du skal spise for".

Det skorter ofte ikke på folks opfindsomhed, når det angår både dumme, sjove og pudsige kommentarer, mens man venter sig. Nogle mere hensynsfulde end andre...

Hvad er den bedste / dummeste / sjoveste / sødeste etc. kommentar, du har hørt, mens du har ventet dig?

Mvh
Karoline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

Rasmine

"Hvornår skal du føde?

"Om 2 mdr."

" Er du SIKKER?????????"

Hørt til stor fest, da jeg var 7 mdr. henne.....

Anmeld

6. maj 2009

Moderator

Hørt inden graviditet, da jeg luftede for en god gammel ven at vi tænkte på at blive gravide indenfor overskuelig fremtid.

Han: (glor med kæmpestore øjne op og ned ad mig) ej men - Det er du da ALT for LILLE til!!!

Han synes ikke lige jeg var bygget til at bære rundt på en stor mave

Anmeld

6. maj 2009

eliasogmor

da jeg kom på arbejde, en dag, mødte jeg en der ikke havde været der længe der sagde " øhhhh hva sker der lige der"

Anmeld

6. maj 2009

Sweet1978

Hørt efter fødsel, da vennerne var på besøg ved hjemkomst fra hospitalet.

Pige på ca. 16 kiggede på mig og sagde, nej hvor mærkeligt nu er hele maven jo væk, troede ikke det bare skete sådan vupti.
Mit svar, jamen det der var indeni ligger jo der, søde. TIHI

Anmeld

6. maj 2009

Moderator

eliasogmor skriver:

da jeg kom på arbejde, en dag, mødte jeg en der ikke havde været der længe der sagde " øhhhh hva sker der lige der"

Hahaha Fedt - kan lige høre det blive sagt

Anmeld

6. maj 2009

GryDia

Det her var godtnok efter jeg har født, da min datter var omkring 1 år
Vi er på en legeplads og gynger, og så kommer der nogen små piger hen og kigger på os.

En af dem siger: Hvor gammel er din lillesøster ?

Tak tak

Anmeld

6. maj 2009

DK

Da jeg var 8,5 mdr. henne, var vi til en julefrokost med alle vores gode venner. Jeg havde prøvet at gøre mig sådan lidt lækker og synes selv jeg var sluppet godt fra det de 8,5 mdr.s graviditet taget i betragtning.
Nå, men vi ringer så på, og vores ellers meget gode venner åbner døren. Vi siger så hej lige da han åbner døren, og han svarer så bare "tyk" mens han nikker til mig, istedet for at sige "hej" . Det var SÅ tydeligt en freudiansk fortalelse, og det var faktisk ret sjovt, fordi han bare blev super rød i hovedet liiiige da han havde sagt det. Men derudover så kunne jeg ikke undgå at føle mig lidt, ja altså, tyk, resten af min graviditet.. he he.

Anmeld

6. maj 2009

tascia

da jeg ventede nr. 2 havde jeg en god stor mave, det lignede jeg havde slugt en badebold! vi havde så været på ferie og på vej hjem i flyet komme den søde dame og spørger mig ad hvor langt jeg er henne, jeg siger jeg er i uge 26 eller 27 (kan ikke huske det nøjagtigt) hvortil hun svarer, er du sikker på du ikke erl længere henne???....øhh JA
så lovede hende at jeg nok skulle lade vær med at føde haha

en sød kommentar min veninde oplevede var, en pige der spurgte om hun var gravid eller blot erotisk buttet det da en pæn måde at sige det på

//Natascia

Anmeld

7. maj 2009

Mathilde

Ja der kommer MANGE kommentarer og alle har hver sin mening om min mave...
Jeg har fået spørgsmålet: er du sikker på det ikke er tvillinger??

Oppe på skolen:
-Hold da op du ser stor ud i den bluse!!

En anden siger samme dag oppe på skolen:
-Jamen du fylder jo slet ingenting. Der er ikke meget tilbage af dig når du først har født...

Jeg har også fået at vide, at jeg bare ligner en der spiser for meget mad...

For 14 dage siden (28uger) blev jeg spurgt om hvor mit barn var henne, om jeg ikke skulle have en lille...
" jo men hun ligger inde i maven"
-jamen jeg troede du havde født!!!
" nej ikke endnu"
-nå, jamen man kan da ikke se at du er gravid....

Jeg kunne blive ved og ihh hvor er jeg snart træt af de kommentarer og at folk tror de bare må røre uhæmmet ved ens mave

Mathilde 30+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.