P-piller.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. juli 2012

Anonym trådstarter

Hejsa alle sammen

Jeg vælger at være annonym indtil jeg tester positiv.

Jeg har lige smidt p-pillerne, da jeg meget snart skal igang med PB, aug/sep. 

Men hvor længe kan man forvente at der går før de er ude af kroppen? Jeg er godt klar over at det er forskelligt, alt efter den enkelte. Men er nysgerrig på at hører hvor lang tid der gik med jer?

Ser frem til at høre fra jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Masig

Anonym skriver:

Hejsa alle sammen

Men hvor længe kan man forvente at der går før de er ude af kroppen? Jeg er godt klar over at det er forskelligt, alt efter den enkelte. Men er nysgerrig på at hører hvor lang tid der gik med jer?

Min læge sagde at de var ude af kroppen med det samme.. der er jo også en grund til man skal bruge anden prævention hvis man glemmer en enkelt pille...

Men der er forskel på hvor længe det tager a blive gravid, selvom det ikke har ngoet med p-pillerne at gøre.. Statistikken siger der er 20-25% chance for graviditet hver måned, mindre hvis du er over 30 år... Så det handler vist mere om tilfældigheder end noget andet...

Her tog det 11 mdr...

Anmeld

12. juli 2012

Jupiter

Her tog det vel 2½ måned før kroppen var normal. Ægløsning kom som den skulle og mens har en helt normal cyklus på 29 dage.

Jeg har testdag i weekenden, hvis ikke mens dukker op. Og jeg smed p-pilerne i april.

Anmeld

12. juli 2012

LEJ

Hej,

Jeg blev gravid én måned efter jeg smed P-pillerne. 

Anmeld

12. juli 2012

tekop89

Altså min mor oplever tit, i hendes klinik, at kvinder bliver ekstra fertile når de LIGE er stoppet med p-piller. Jeg kunne forestille mig at kroppen ligesom får et "shock" når der ikke tilføres hormoner mere og derfor overproducerer østrogen. (men det er bare min eget teori, har ikke lige undersøgt det)

Så start du bare på folinsyre og på at sexe en masse allerede nu.

Men hvis du spørger om, hvornår din cyklus blier normal igen efter p-pille-stop, så tror jeg det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde. 

Anmeld

6. august 2012

Lund18

Lineengberg skriver:

Hej,

Jeg blev gravid én måned efter jeg smed P-pillerne. 

Heldige jer !!!! Gid det samme sker her

Anmeld

6. august 2012

MissTas

Anonym skriver:

Hejsa alle sammen

efter jeg stoppede nåede jeg aldrig at få min menstruation så blev gravid den første ægløsning lige efter havde været på p-piller i 8 år der så kan sagtens lade sig gøre at blive det med det samme

Anmeld

6. august 2012

annecatrine88

Jeg smed mine nytårsaften og jeg blev gravid en måned efter..

Anmeld

6. august 2012

Musen5

Anonym skriver:

Hejsa alle sammen

Jeg er blevet gravid 3 gange PÅ p-piller ... og den ene gang hvor jeg smed dem var jeg gravid måneden efter.

Har prøvet med flere forskellige mærke med forsikring fra lægen om at denne gang skulle de nok virke .....

/Mette

Anmeld

6. august 2012

Mettefpigen

Her glemte jeg få piller på en måned og blev gravid af det, så det er nok forskelligt fra person til person...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.