Cirkus Sumarum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

Mor-til-asta-09

enligmorkbh skriver:

Showet anbefales fra 2år men tænker alligevel om min datter på 2,6år ikke er lige lille nok.

Er der nogen der har været inde og se det? Kan det anbefales når de er så små?

Hvad er det det koster og hvor er det henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

mor2100kbh

tinasmor skriver:

Jeg valgte ikke at tage min datter med sidste år. Der var hun 3 år og 3 måneder.

Jeg tog hende med i år istedet og jeg var faktisk glad for at have ventet. Der er meget høj lyd og det kan være svært at forstå hvis de er alt for små.

For os var det også lidt med at gøre at billetterne er dyre og jeg ville ikke risikere at hun ønskede at gå ud og vi så havde spildt så mange penge. Der udover ville jeg også gerne "gemme" det til hun var lidt ældre og derfor forstod det lidt mere. Sidste år kendte hun nemlig ikke så mange af figurene som hun gør i år (sidste år ville det have været bamse og kylling osv) I år var det alle dem fra Ramasjang.

Jeg så mange børn i år der var yngre. Nogle virkede glade for det, andre gik lidt rundt og kunne godt have ventet et år mere.

Det er præsis de tanker jeg har. 

Hun ser da Ramasjang en gang imellem og har set Skæg og lille nørd men ellers er det nok primært Bamse og Kylling hun kender.

Vil vildt gerne tage hende derind men som du selv siger, så er det dyrt og specielt hvis de pludselig ikke vil være der mere.

Må se hvad vi ellers finder på i ferien der koster penge og ellers bare vente til næste år hvor hun helt sikkert vil få mere ud af det.

Anmeld

13. juli 2012

mor2100kbh

Mor-til-asta-09 skriver:

Hvad er det det koster og hvor er det henne?

Det koster omkring 300kr pr billet. Jeg ved det er i KBH og så vist også et sted i Jylland i august

Anmeld

13. juli 2012

Lise

Det er på 10-øren i Kbh og et sted i Århus.

Jeg glæder mig helt vildt til at komme afsted igen imorgen. Her er det nemlig ikke kun for ungernes skyld - jeg synes også det er mega god underholdning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.