Cirkus Sumarum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. juli 2012

mor2100kbh

Showet anbefales fra 2år men tænker alligevel om min datter på 2,6år ikke er lige lille nok.

Er der nogen der har været inde og se det? Kan det anbefales når de er så små?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

trunte89

Altså hvis hun normalt kan sidde stille og kosentrere sig om noget længeree tid, så kan i sagtens.
Vi var der sidste år. Der var min datter 3,5 år, og der var helt perfekt! Hun var tryllebundet fra start til slut.
Så vi skal self også afsted igen i år

Anmeld

12. juli 2012

mor2100kbh

trunte89 skriver:

Altså hvis hun normalt kan sidde stille og kosentrere sig om noget længeree tid, så kan i sagtens.
Vi var der sidste år. Der var min datter 3,5 år, og der var helt perfekt! Hun var tryllebundet fra start til slut.
Så vi skal self også afsted igen i år

Det er jo stadig et helt år ældre.

Men jo det kan hun sagtens. Hun ser tit tegnefilm der varer ml 70-90min.

Anmeld

12. juli 2012

Ploffer

enligmorkbh skriver:

Showet anbefales fra 2år men tænker alligevel om min datter på 2,6år ikke er lige lille nok.

Vi var inde til forpremieren i sidste uge... Vores datter på 2 år og 3 måneder elskede det så hvis din datter kan sidde stille og se tegnefilm så vil jeg mene at I sagtens kan tage i cirkus summarum

Anmeld

12. juli 2012

trunte89

enligmorkbh skriver:

Det er jo stadig et helt år ældre.

Men jo det kan hun sagtens. Hun ser tit tegnefilm der varer ml 70-90min.

Så tror jeg sagtens hun kan! Og især vis hun så også kender dem der er med.

Anmeld

13. juli 2012

mor2100kbh

Må lige se på det så. Syntes godt nok det er lidt dyrt, også selvom det går til noget godt

Anmeld

13. juli 2012

Lise

Vi var første gang afsted da min ældste var to år gammel. Han sad stille og stirrede og grinede og klappede og var især helt vild da BABA (bamse) pludselig i egen høje figur trådte ind på scenen. Han havde helt sikkert noget godt ud af det. Sidste år, da han var fire år gammel var vi afsted igen - der havde han meget mere ud af det! Imorgen tager vi atter afsted (vi eeeeelsker Cirkus Summarum ) - denne gang med lillebror som er to år og fire mdr gammel, og selvfølgelig den store på fem år (på mandag).

Anmeld

13. juli 2012

mor2100kbh

Lise skriver:

Vi var første gang afsted da min ældste var to år gammel. Han sad stille og stirrede og grinede og klappede og var især helt vild da BABA (bamse) pludselig i egen høje figur trådte ind på scenen. Han havde helt sikkert noget godt ud af det. Sidste år, da han var fire år gammel var vi afsted igen - der havde han meget mere ud af det! Imorgen tager vi atter afsted (vi eeeeelsker Cirkus Summarum ) - denne gang med lillebror som er to år og fire mdr gammel, og selvfølgelig den store på fem år (på mandag).

Ja får jo helt lyst til at tage ind når alle snakker så godt om det 

Anmeld

13. juli 2012

Mutti2

enligmorkbh skriver:

Uha..... Gør det gør det gør det

Vi har været derinde de sidste 2 år (hvor min datter har været 2 og 3 år).... Og selvfølgelig skal vi også i år.
Det er absolut en fantastisk oplevelse. Og det barn vil helt sikkert elske det.

Knus Pernille

Anmeld

13. juli 2012

tinasmor

enligmorkbh skriver:

Jeg valgte ikke at tage min datter med sidste år. Der var hun 3 år og 3 måneder.

Jeg tog hende med i år istedet og jeg var faktisk glad for at have ventet. Der er meget høj lyd og det kan være svært at forstå hvis de er alt for små.

For os var det også lidt med at gøre at billetterne er dyre og jeg ville ikke risikere at hun ønskede at gå ud og vi så havde spildt så mange penge. Der udover ville jeg også gerne "gemme" det til hun var lidt ældre og derfor forstod det lidt mere. Sidste år kendte hun nemlig ikke så mange af figurene som hun gør i år (sidste år ville det have været bamse og kylling osv) I år var det alle dem fra Ramasjang.

Jeg så mange børn i år der var yngre. Nogle virkede glade for det, andre gik lidt rundt og kunne godt have ventet et år mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.