Endelig bestod jeg... Men puuuuuh....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

Mother-love

Tillykke med kørekortet. Det er stort at få sit kørekort. Den gang jeg var oppe var jeg skide nervøs og skulle self lave en paralelparkering fuck tænkte jegbare nå men gjorde mit bedste og kiggede så på ham og sagde var det godt nok? Hvor han så sagde hvis du mener du har lavet den så kører du bare videre. Hoooold da kæft jeg var nervøs. Vi kommer så ind i midt byen og vidste godt det var cykellisten der skulle holde tilbage men det så ikke ud som om han havde set mig og tænkt sig at stoppe så jeg stoppede self.
Da vi var kommet tilbage sagde han at jeg self var bestået men vi lavede ikke vores egen færselsregler. Han mente ham cykellisten. Men havde hanikke set mig og jeg havde kørt ham ned havde jeg da ihvertfald ikke bestået hehe.

Jeg mistede så mit kort pga fart og skulle generhverve og det var bestemt ikke lettere, pga nervøsiteten. Men self lettere fordi jeg havde kørt hver dag i næsten tre år. Den bestod jeg self også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

birthee

Stort tillykke med kørekortet

Anmeld

12. juli 2012

Solstrålebørn

Frøken Christiansen skriver:

Ja nu har vi jo bil i forvejen men det er jo kun min kæreste der må køre lige nu

Ja, men når du er færdig...  Måske du skal have din egen bil? 

Anmeld

12. juli 2012

Solstrålebørn

birthee skriver:

Stort tillykke med kørekortet

Tak skal du have... 

Anmeld

12. juli 2012

Solstrålebørn

michelledam skriver:

Tillykke med kørekortet. Det er stort at få sit kørekort. Den gang jeg var oppe var jeg skide nervøs og skulle self lave en paralelparkering fuck tænkte jegbare nå men gjorde mit bedste og kiggede så på ham og sagde var det godt nok? Hvor han så sagde hvis du mener du har lavet den så kører du bare videre. Hoooold da kæft jeg var nervøs. Vi kommer så ind i midt byen og vidste godt det var cykellisten der skulle holde tilbage men det så ikke ud som om han havde set mig og tænkt sig at stoppe så jeg stoppede self.
Da vi var kommet tilbage sagde han at jeg self var bestået men vi lavede ikke vores egen færselsregler. Han mente ham cykellisten. Men havde hanikke set mig og jeg havde kørt ham ned havde jeg da ihvertfald ikke bestået hehe.

Jeg mistede så mit kort pga fart og skulle generhverve og det var bestemt ikke lettere, pga nervøsiteten. Men self lettere fordi jeg havde kørt hver dag i næsten tre år. Den bestod jeg self også.

Godt du bestod... 

Ja nu er det sq alvor med farten, den holder jeg godt nok meget øje med når jeg køre... 

Anmeld

12. juli 2012

bobbles

Solstrålebørn skriver:

Ja, men når du er færdig...  Måske du skal have din egen bil? 

Nej vi skal kun have en bil vi har ikkr råd til to biler

Anmeld

12. juli 2012

Solstrålebørn

Nej vi skal kun have en bil vi har ikkr råd til to biler

Nåh okey, økonomien skal også være der til at man kan have 2...

Anmeld

12. juli 2012

bobbles

Solstrålebørn skriver:

Nåh okey, økonomien skal også være der til at man kan have 2...

netop og en bil er rigeligt lige pt der er ca 1 km op til børnehave/vuggestue så nogen gange kan jeg være nød til at aflevere børnene på cykel hvis min kæreste har bilen på arbejde, men er vant til at cykle så det rører mig ikke om man skal skifte sådan lidt

Anmeld

12. juli 2012

Solstrålebørn

netop og en bil er rigeligt lige pt der er ca 1 km op til børnehave/vuggestue så nogen gange kan jeg være nød til at aflevere børnene på cykel hvis min kæreste har bilen på arbejde, men er vant til at cykle så det rører mig ikke om man skal skifte sådan lidt

Dejligt I ikke har langt til daginst.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.