Igår var jeg til køreprøve, den sq ikke særlig fantastisk... Gik i stå 2 gange, holdte ikke tilbage for en fodgænger, da jeg orienterede mig til højre var hun langt væk, da jeg drejer er hun der bare lige pludselig...
Så det dumpede jeg på igår...
Kom så heldigvis op til køreprøve i morges på en aflysning... 
Motorsagkyndige var også ham jeg var til teoriprøve hos, hård og kontant mand...
Nå men han siger til mig "Lad os køre en tur"... Jeg starter bilen og køre afsted og skal så ud af en sidevej, køreturen er kun lige startet, jeg holder på min ubetinget vigepligt som jeg skal hvor han så siger "Kom så afsted du har ikke tid til at holde her og kom så op i fart" Derfra synes jeg faktisk det ret godt, bedre end igår...
Jeg kom så til nogle kryds hvor der stadig var grønt og tvivlede så meget på mig selv om jeg kunne nå og komme over inden det blev rødt, kørte over for gult og tænkte "Ja jeg er sq dumpet"....
Jeg skulle egentlig ikke køre vildt meget da jeg havde været oppe igår... Da vi næsten er tilbage til politistationen begynder han at finde sin mappe frem og skrive diverse underskrifter, der tænkte jeg "Jeg er fandme ikke bestået"... Da jeg havde parkeret bilen og slukket den, stak han mig en papir jeg skulle skrive under på...
Så jeg bestod sq køreprøven imorges... 

Det er så dejligt, glæder mig til at komme ud og køre lidt mere senere idag og fremover... 
Måtte bare lige ud med det...

Anmeld