Endelig bestod jeg... Men puuuuuh....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.331 visninger
28 svar
0 synes godt om
12. juli 2012

Solstrålebørn

Igår var jeg til køreprøve, den sq ikke særlig fantastisk... Gik i stå 2 gange, holdte ikke tilbage for en fodgænger, da jeg orienterede mig til højre var hun langt væk, da jeg drejer er hun der bare lige pludselig...  Så det dumpede jeg på igår... 

Kom så heldigvis op til køreprøve i morges på en aflysning... 

Motorsagkyndige var også ham jeg var til teoriprøve hos, hård og kontant mand... 

Nå men han siger til mig "Lad os køre en tur"... Jeg starter bilen og køre afsted og skal så ud af en sidevej, køreturen er kun lige startet, jeg holder på min ubetinget vigepligt som jeg skal hvor han så siger "Kom så afsted du har ikke tid til at holde her og kom så op i fart" Derfra synes jeg faktisk det ret godt, bedre end igår... 

Jeg kom så til nogle kryds hvor der stadig var grønt og tvivlede så meget på mig selv om jeg kunne nå og komme over inden det blev rødt, kørte over for gult og tænkte "Ja jeg er sq dumpet".... 

Jeg skulle egentlig ikke køre vildt meget da jeg havde været oppe igår... Da vi næsten er tilbage til politistationen begynder han at finde sin mappe frem og skrive diverse underskrifter, der tænkte jeg "Jeg er fandme ikke bestået"... Da jeg havde parkeret bilen og slukket den, stak han mig en papir jeg skulle skrive under på... 

Så jeg bestod sq køreprøven imorges... 

Det er så dejligt, glæder mig til at komme ud og køre lidt mere senere idag og fremover... 

Måtte bare lige ud med det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

MortilElias2010

Man må sige der er forskel på de sagkyndige! Jeg dumpede på gult lys i tidernes morgen.

Men fedt at du er bestået

God køretur

Anmeld

12. juli 2012

Camillos

Solstrålebørn skriver:

Igår var jeg til køreprøve, den sq ikke særlig fantastisk... Gik i stå 2 gange, holdte ikke tilbage for en fodgænger, da jeg orienterede mig til højre var hun langt væk, da jeg drejer er hun der bare lige pludselig...  Så det dumpede jeg på igår... 

Kom så heldigvis op til køreprøve i morges på en aflysning... 

Motorsagkyndige var også ham jeg var til teoriprøve hos, hård og kontant mand... 

Nå men han siger til mig "Lad os køre en tur"... Jeg starter bilen og køre afsted og skal så ud af en sidevej, køreturen er kun lige startet, jeg holder på min ubetinget vigepligt som jeg skal hvor han så siger "Kom så afsted du har ikke tid til at holde her og kom så op i fart" Derfra synes jeg faktisk det ret godt, bedre end igår... 

Jeg kom så til nogle kryds hvor der stadig var grønt og tvivlede så meget på mig selv om jeg kunne nå og komme over inden det blev rødt, kørte over for gult og tænkte "Ja jeg er sq dumpet".... 

Jeg skulle egentlig ikke køre vildt meget da jeg havde været oppe igår... Da vi næsten er tilbage til politistationen begynder han at finde sin mappe frem og skrive diverse underskrifter, der tænkte jeg "Jeg er fandme ikke bestået"... Da jeg havde parkeret bilen og slukket den, stak han mig en papir jeg skulle skrive under på... 

Så jeg bestod sq køreprøven imorges... 

Det er så dejligt, glæder mig til at komme ud og køre lidt mere senere idag og fremover... 

Måtte bare lige ud med det... 

stort tillykke  det er en fatastisk følelse

Anmeld

12. juli 2012

Michalala

Stort tillykke. Hvor dejligt for dig.

Anmeld

12. juli 2012

Solstrålebørn

MortilElias2010 skriver:

Man må sige der er forskel på de sagkyndige! Jeg dumpede på gult lys i tidernes morgen.

Men fedt at du er bestået

God køretur

Jeg var sikker på jeg dumpede da jeg kørte overfor gult, da jeg var midt i krydset var der ikke andet at gøre end at fortsætte... 

Tusind tak skal du have... 

Anmeld

12. juli 2012

Solstrålebørn

Michalala skriver:

Stort tillykke. Hvor dejligt for dig.

Ja det er så dejligt at jeg er bestået nu... 

Anmeld

12. juli 2012

Solstrålebørn

Camillos skriver:

stort tillykke  det er en fatastisk følelse

Det er det nemlig... 

Tusind tak... 

Anmeld

12. juli 2012

tarkoflen

Stort tillykke

Anmeld

12. juli 2012

Solstrålebørn

tarkoflen skriver:

Stort tillykke

Anmeld

12. juli 2012

Dot D

sådan.... godt gåe... nåh nej godt kørt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.