Barbie til de mindste piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. maj 2009

Mary

Vi har fået en Barbie-fan herhjemme, og det er ikke Juliane på 3 år, men derimod lille bitte Annika! Jeg kan slet ikke forstå hun allerede har den interesse, men det er selvfølgelig også meget nemmere at forelske sig i sådan noget legetøj når nu storesøster har det i forvejen. Vi skal bare gi hende en Barbie, en kjole til Barbie og et par lyserøde støvler + en lille Barbie-børste, så er pigebarnet underholdet i laaaang tid! Faktisk er det kommet så vidt at hun vil sove med Barbie og det er noget af det første hun nævner når hun vågner.

MEN, så tænkte jeg jo, at hun selvfølgelig skal ønske sig noget Barbiehalløj til sin fødselsdag, vi har nemlig ikke så meget. Men det kan tilsyneladende ikke lade sig gøre at få Barbiedukker eller udstyr til børn under 3 år?? Er det bare lige meget så, at aldersgruppen hedder 3-4 år? Jeg ved godt at der følger bitte små sko og tasker og andet bavl med som alligevel bliver væk, men hvis nu vi bare tager det fra, så kan det vel være lige meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

Loggidut

Øh, mon ikke den der aldersgrænse er lavet fordi de små propper alt i munden, og fordi man har den regel at kan det gå i halsen kan det gå galt.
Der er jo løsdele på sådan en fætter...eller nærmere kusine, lol...og her tænker jeg på arme som kan falde af og komme i halsen, eller hår der også kan sætte sig de forkerte steder...ja jeg ved ikke, jeg tror nu ikke Tif ville få det galt i halsen, men man skal jo aldrig sige aldrig...

Du skal nok mest vurdere med dig selv om du tør.

Anmeld

6. maj 2009

Tynen

Jeg ville sagtens turde købe/ønske mig Barbie til Stella, men hun har heller aldrig rigtig proppet ting og sager i munden (Udover mobiltelefoner )
Hun ville specielt elske den klassiske dalmatiner-hund og hestene

Min niece har vildt meget Bratz (Aldrig at Stella skal have noget af det ) og det er Stella også helt vild med.
Hun elsker at sidde og klæde dem på og give dem hatte på.

Ønsk jer da en masse Barbie til hende
De skal jo helgardere sig mod kvælning osv., men hvis I tager de små dele væk kan der vel ikke ske noget ved det?!

Anmeld

6. maj 2009

Loggidut

Ha ha fårk jeg lød bare Bedste-agtig der...sorry...ja jeg ville altså også turde købe en barbie til tif...så ja...ønsk jer dog...lol...for satan jeg er ved at blive gammel og bedrevidende og snæversynet...

fokus på alt det grimme...det kan jeg sgu ha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.