så fik han den endelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. maj 2009

heaven

Ja, mfr-vaccinen, det var også på tide???

Det var så viiildt synd for ham, med det samme sygeplejersken kom og kaldte os ind, begyndte han at græde og ville op - og da vi gik ind bag en lukket dør blev det ikke bedre!!!

Hun spurgte om han da havde dårlige erfaringer, og der måtte jeg jo lige fortælle om panodil-oplevelsen.... Med en klump i halsen og lidt fugt i øjnene.- ingen tvivl om, at han kunne huske det ikke var rart med de læger der!!! - og det troede jeg allligevel ikke han kunne.

Men heldigvis gik det hurtigt, og han holdt også med det samme det var ovre- nu krydser jeg så for at der ikke bliver for mange bivirkninger - orker ikke hvis han skal til at være syg...

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

Rasmine

Nårh, det er da dejligt det er overstået nu.
Jeg tror altså han glemmer Pano episoden.
Hvornår er det nu man mener børn begynder at huske noget fra, er det ikke ved 3-4-5 år?

Anmeld

6. maj 2009

heaven

Nårh, det er da dejligt det er overstået nu.
Jeg tror altså han glemmer Pano episoden.
Hvornår er det nu man mener børn begynder at huske noget fra, er det ikke ved 3-4-5 år?

jeg tror heller ikke han kan huske den eksakte episode, når han er 10 f.eks - men han vidste klart i dag, at den sygeplejerske der ikke "ville ham noget godt".... og hun spurgte med det samme, om han dog havde dårlige erfaringer med læge/sygeplejersker.... men godt det er overstået, og han holdte som sagt også med det samme, det var ovre - heldigvis..... det var sgu ligefør det gjorde ligeså ondt på mig!!!!!

jannie - off til rengøring og oprydning i STOR stil!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.