Vis mig jeres !..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.331 visninger
27 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

Tanjadamgaard

Hej dejlige terminsgruppe 

Nu er kæresten og jeg, så småt igang med at indrette lille-pigens værelse. Dog mangler vi stadigevæk nogle små ting. Men ville da lige høre jer af, hvor langt I er med projekt børneværelse. 

Så vis mig endelig jeres/dit projekt  

I kan lige få et par billeder af vores indtil videre: 

1. Puslekommode jeg har dekoreret med wallstickers. 

2. Hjemmelavet sløjfe og rose i silkebånd. 

3. Gardinerne med sløjferne.

4. Værelset som helhed. 

knus.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

frk-stoltze

Ej hvor er det bare fint jeg er næsten færdig med vores drengeværelse, mangler lige nogen prikker og stjerner  og en plakat som skal op, men måske jeg lige kan ligge lidt billeder op imorgen

Anmeld

12. juli 2012

Tanjadamgaard

frk-stoltze skriver:

Ej hvor er det bare fint jeg er næsten færdig med vores drengeværelse, mangler lige nogen prikker og stjerner  og en plakat som skal op, men måske jeg lige kan ligge lidt billeder op imorgen

Mange tak  jaaa, gør da endelig det  

Anmeld

12. juli 2012

Kay

vores lille pige får først eget værelse når vi får et størrer rækehus

men her er det vi har lavet indtil videre

https://www.baby.dk/debat/181034pi1/babyudstyr/saa-blev-vi-naesten-helt-klar.aspx

Anmeld

12. juli 2012

frk-stoltze

Ja lige lidt fra vores drengeværelse

Æv kan desværre ikk finde ud af af vende de sidste 3 billeder rigtigt, men håber i kan dree hovedet

Anmeld

12. juli 2012

crille

Waauuuuwwww hvor er i bare gode!!

Her har vi desværre ikke værelswer til drengene endnu.. Så der er ikke så meget indretning i det.. Soveværelset er soverum for os alle og pusleplads.. og så har vi legehjørne i stuen.

Dog er planene at vi skal kigge efter hus i det nye år, så det ser vi jo meget frem til. Er lidt spændt på to drenge i denne her lille lejlighed, men det skal nok gå fint  

Anmeld

12. juli 2012

frk-stoltze

crille skriver:

Waauuuuwwww hvor er i bare gode!!

Her har vi desværre ikke værelswer til drengene endnu.. Så der er ikke så meget indretning i det.. Soveværelset er soverum for os alle og pusleplads.. og så har vi legehjørne i stuen.

Dog er planene at vi skal kigge efter hus i det nye år, så det ser vi jo meget frem til. Er lidt spændt på to drenge i denne her lille lejlighed, men det skal nok gå fint  

Tak jamen det skal nok blive din tur til at indrette børneværelse 

Jeg synes ikk det var så nemt idag, men så fik jeg lige min bedste veninde til at hjælpe, og så blev der godt med plads

Anmeld

14. juli 2012

Masig

Jamen så skal vores da også lige vises frem... mangler bare at sy betræk til puderne...

Anmeld

14. juli 2012

Tanjadamgaard

Masig skriver:

Jamen så skal vores da også lige vises frem... mangler bare at sy betræk til puderne...

Ej hvor er det flot 

Anmeld

14. juli 2012

Masig

Tanjadamgaard skriver:

Ej hvor er det flot 

Tak Synes også selv det er blevet ret godt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.