Hvorfor kan man ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

Frøken J.

Dot D skriver:

det har jeg også oplevet... én havde sat et link ind på facebook, og jeg trykkede på det, dér kom jeg også bare til forsiden

Det er jeg glad for du siger, for troede næsten det bare var mig der var ved at blive skør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Masig

Frøken J. skriver:

Det er jo ikke sikkert vi bruger samme browser

Nej nej, men det jeg mener er, at hvis min browser ikke kan finde indlæggende i google, burde det jo ske hver gang jeg søger i google... Men nogle gange kan den jo godt finde det, derfor tænker jeg at det ikke er et browser problem, da det ikke er hver gang det opstår... Hvis du forstår, det er lidt svært at forklare...

Anmeld

11. juli 2012

frkanonym

Frøken J. skriver:

Nej, det er det ikke For hvis jeg går ind og søger efter debatten i babys egen søgefunktion, kan jeg godt finde den og gå ind i den.

hm, det var mærkeligt så.

Anmeld

11. juli 2012

viben

Jeg har prøvet det samme, og fundet ud af at hvis jeg går tilbage til google og klikker på linket en gang til, så kommer jeg ind på selve debatten... Meget mystisk

Anmeld

11. juli 2012

Miss Church

Jeg har også oplevet det. Men nogle gange kommer jeg på forsiden og andre gange kommer jeg på den side, som jeg forsøger at komme ind på  Meget underligt. Det er altså med samme computer

Anmeld

11. juli 2012

Dot D

Frøken J. skriver:

Det er jeg glad for du siger, for troede næsten det bare var mig der var ved at blive skør

Anmeld

11. juli 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har sendt den videre til vores supporter, som jeg håber bedre kan forklare og hjælpe dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.