Hvorfor kan man ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.269 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

Frøken J.

Jeg har opdaget noget, som jeg synes er lidt irriterende, så vil lige spørge moderatorer hvordan det kan være? Fx hvis jeg googler noget, og den tilfældigvis viser en debat fra baby, hvis jeg så klikker på linket, bliver jeg bare sendt til baby.dks forside.

Jeg har også gemt et par debatter i mine favoritter, fx en om hvad man skal anskaffe sig til vuggestuestart, og i dag da jeg så klikkede på den i favoritterne, røg jeg igen bare til forsiden, så jeg måtte ind i babys søgefunktion og lede efter debatten.

Hvordan kan det lige være?? Det samme hvis nogen sender mig et link til en debat..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Masig

Frøken J. skriver:

Jeg har opdaget noget, som jeg synes er lidt irriterende, så vil lige spørge moderatorer hvordan det kan være? Fx hvis jeg googler noget, og den tilfældigvis viser en debat fra baby, hvis jeg så klikker på linket, bliver jeg bare sendt til baby.dks forside.

Jeg har også gemt et par debatter i mine favoritter, fx en om hvad man skal anskaffe sig til vuggestuestart, og i dag da jeg så klikkede på den i favoritterne, røg jeg igen bare til forsiden, så jeg måtte ind i babys søgefunktion og lede efter debatten.

Hvordan kan det lige være?? Det samme hvis nogen sender mig et link til en debat..

Mon ikke det er fordi indlægget er blevet slettet...

Anmeld

11. juli 2012

frkanonym

Frøken J. skriver:

jeg tror, det er fordi, indlægget er slettet.

jeg søgte selv på min egen debat herfra, på google, for at se, om jeg kunne finde den der. det kunne jeg, og jeg kom direkte ind på debatten.

Anmeld

11. juli 2012

Frøken J.

Masig skriver:

Mon ikke det er fordi indlægget er blevet slettet...

Nej, det er det ikke For hvis jeg går ind og søger efter debatten i babys egen søgefunktion, kan jeg godt finde den og gå ind i den.

Anmeld

11. juli 2012

Frøken J.

frkanonym skriver:

jeg tror, det er fordi, indlægget er slettet.

jeg søgte selv på min egen debat herfra, på google, for at se, om jeg kunne finde den der. det kunne jeg, og jeg kom direkte ind på debatten.

Nej, det er det ikke For hvis jeg går ind og søger efter debatten i babys egen søgefunktion, kan jeg godt finde den og gå ind i den.

Anmeld

11. juli 2012

Masig

Frøken J. skriver:

Hmm ja så lyder det mærkeligt... Jeg har også tit oplevet at den ikke kunne finde den når jeg brugte google, men var sikker på det var fordi den var blevet slettet...

Anmeld

11. juli 2012

Frøken J.

Masig skriver:

Hmm ja så lyder det mærkeligt... Jeg har også tit oplevet at den ikke kunne finde den når jeg brugte google, men var sikker på det var fordi den var blevet slettet...

Ja, ved ikke om det er min browser eller sådan noget

Anmeld

11. juli 2012

Dot D

det har jeg også oplevet... én havde sat et link ind på facebook, og jeg trykkede på det, dér kom jeg også bare til forsiden

Anmeld

11. juli 2012

Masig

Frøken J. skriver:

Ja, ved ikke om det er min browser eller sådan noget

Ved jeg ikke... Men lyder da underligt hvis det skulle være browseren, for så burde det jo være hver gang det skete og det er det ikke med mig...

Anmeld

11. juli 2012

Frøken J.

Masig skriver:

Ved jeg ikke... Men lyder da underligt hvis det skulle være browseren, for så burde det jo være hver gang det skete og det er det ikke med mig...

Det er jo ikke sikkert vi bruger samme browser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.