Hvornår mærkede i liv første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2009

kl78

Jeg mærkede liv første gang i uge 17, men det var kun disse bobler.
Er nu i uge 32 og der er nu masser af liv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

louisepigen23

kan ikke huske helt hvornår jeg begyndte at mærke det selv, men jeg kan huske hvornår det var så kraftigt at andre oss kunne mærke ham... det var nemlig juleaften... der var jeg i uge 23

Anmeld

6. maj 2009

starsofheaven

uge 15, jeg mærkede liv meget tidligt!

Anmeld

7. maj 2009

Nanna1985

Første gang: Kunne jeg mærke liv i uge 18.. Kæresten mærkede det først omkring uge 24.. Min moderkage lå foran, så babyen sparker op i moderkagen, så det er svære at mærke for dig, men os for andre..

Jeg er gravid med nr. 2 og det mærkede jeg liv første gang i uge 16, farmand mærkede det i omkring uge 17..

Anmeld

7. maj 2009

3rollinger

Foerste gang kunne jeg maerke liv i uge 24 og anden gang allerede i uge 16.

Det er sent du maerker liv, men ikke helt unormalt.

Knus

Anmeld

7. maj 2009

Leneur

Trine Spanien skriver:

Foerste gang kunne jeg maerke liv i uge 24 og anden gang allerede i uge 16.

Det er sent du maerker liv, men ikke helt unormalt.

Knus

Nej det er jo også det. Jeg må vente og se et par uger endnu og kan spørge lægen på tirsdag når jeg alligevel skal derned.

Knus

Anmeld

7. maj 2009

BinaMor

uge 16..

hvis din moderkage ligger foran baby er det svært at mærke liv men helt normalt

Anmeld

7. maj 2009

Leneur

sabina22 skriver:

uge 16..

hvis din moderkage ligger foran baby er det svært at mærke liv men helt normalt

fik at vide v. jordemoder at der hvor moderkagen ligger, sku der være store chancer for netop at mærke babyen sparke da der ikke ville være så meget imellem men derfor vil jeg da gerne snart mærke at hun er der.

Anmeld

7. maj 2009

BinaMor

Leneur skriver:

fik at vide v. jordemoder at der hvor moderkagen ligger, sku der være store chancer for netop at mærke babyen sparke da der ikke ville være så meget imellem men derfor vil jeg da gerne snart mærke at hun er der.

ja det er rart at mærke til dem.. men nogle børn er meget stille og søvnige. allerede i foster stadiet. men ja jeg sys da du skal ringe til lægen/jordmoren og sige du ikke mærker noget. også bare for at berolige dig selv. det kan også være bebs ligger med fødder nedad så er det også svært at mærke.. eller at livmoren er tyk

Anmeld

7. maj 2009

Natasja Savage Andersen

Jeg mærkede liv første gang da jeg var 18+4.. Meget lidt, og der var lidt hver dag.. men ikke før jeg var 20+ at jeg rigtig mærkede nogle ordenlige spark og "far" også kunne mærke..

Sys os du sku snakke med lægen så du ikke bekymre dig.

held og lykke med det hele
mvh Natte (24+0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.