Hvornår mærkede i liv første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.225 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. maj 2009

Leneur

Jeg er i uge 22+0 men har ikke mærket liv endnu. jeg har både hørt og set hjertet slå i uge 20 men alle spørg mig om jeg har mærket liv og det har jeg ikke endnu.
Jeg er 1.gangs-fødende og har læst mig frem til at det godt kan variere lidt, så nu spørg jeg jer hvornår i har mærket til bebsen især første gang??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

SaNiNa

jeg mærkede liv første gang da jeg var 17 + 0

Anmeld

6. maj 2009

Mathilde

Jeg mærkede liv da jeg var ca. 17 uger henne og min kæreste kunne mærke spark, da jeg var i uge 20...dog kun hvis det var et kraftigt spark. Men ja, der kan gå lang tid før man mærker liv når det er første gang. Måske sparker din baby mest indad?? Så kan det være sværer at mærke...

Anmeld

6. maj 2009

Valle81

Det var omkring uge 18:0)

Kan huske at det føltes som bobler er susede op ad inde i mavne:0)

Og nogle gange lidt som, ja hvoedan skal man forklare det: "som en "indvendig" prut" Griner

Anmeld

6. maj 2009

Balderson

Med mit første barn mærkede jeg liv da jeg var omkring de 18+0 og min mand mærkede det da jeg var omkring 20+0 og derefter mærkede vi liv hver dag, enda meget...

Men nu her hvor vi venter nr. 2 har vi mærkede liv siden 14- 15+0 og min mand omkring samme tidspunkt...

Men hvis du er i tvivl så spørger din Jordmor...

Anmeld

6. maj 2009

Sortkjær

Jeg mærkede os rimelig hurtigt liv, tror allerede det var uge 16 eller såen.. Men her den sidste måned er det blevet til massive spark.. fantastisk følelse
Men det skal da helt sikkert nok snart komme.. kan være du bare ikke ligger mærke til det, er heller ikke hver dag jeg mærker det lige meget.. men har du fri en dag, så prøv virkelig at mærke efter, så kommer det garanteret snart..

Line 23+4

Anmeld

6. maj 2009

Lærke & Lucas

Jeg mærkede liv første gang omkring uge 18 og det var som små bobler. Efter et par uger kunne jeg så mærke lidt mere.

Anmeld

6. maj 2009

sabi1979

Jeg mærkede liv første gang da ca. var i uge 14-15, og har mærkede den lille næsten dagligt siden

Knus Sabrina 24+1

Anmeld

6. maj 2009

vanessa

Jeg mærkeede liv fra uge 19....små bobler.
så det meget forskelligt hvornår man mærker liv.

Anmeld

6. maj 2009

Mira0911

Jeg mærkede liv ca. i uge 18...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.