samlet pakke med en masse nye køkkenting, BILLIGT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. juli 2012

MissTas

An&Jo skriver:

det er iorden, men når jeg ikke kan bruge gryderne hjemme ved mig selv, så duer det ikke..

Håber du får det solgt hurtigt, det er ret billigt..

nej så duer det ikke rigtig ærgeligt..

men ja, det er ret billigt.. håber også det snart ryger.. for her fylder det bare, hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

serinasmor

MissTas skriver:

nej så duer det ikke rigtig ærgeligt..

men ja, det er ret billigt.. håber også det snart ryger.. for her fylder det bare, hehe

jeg ville prøver også at sætte det på dba.dk hvis jeg var dig i øvrigt til en højere pris end den du egentlig gerne vil have .. da det er et sted hvor alle prutter om prisen ( i hvert fald jyderne) 

og så er det jo snart tid for de store flyttehjemmefrarykud så mon ikke der nok skal blive bid

Anmeld

11. juli 2012

MissTas

serinasmor skriver:

jeg ville prøver også at sætte det på dba.dk hvis jeg var dig i øvrigt til en højere pris end den du egentlig gerne vil have .. da det er et sted hvor alle prutter om prisen ( i hvert fald jyderne) 

og så er det jo snart tid for de store flyttehjemmefrarykud så mon ikke der nok skal blive bid

det er også lagt på gul og gratis til 550 kr. Og vil folk prutte, så er det bare ikke dem jeg skal sælge til, for synes det er RIGTIg billigt den pris det er sat til.. så enten må folk købe til prisen eller handle med en anden heh

Anmeld

11. juli 2012

HelleBelle

MissTas skriver:

ja, da jeg flyttede i lejlighed var jeg ude at investerer i forskellige ting til køkkenet, men blot efter to måneder flyttede jeg sammen med min kæreste og har derfor en del nye køkkenting (brugt 1,5 mrd) som sælges samlet meget billigt da det bare skal væk..

pande og gryder fra raadvad, en enkelt gryde fra eva trio med låg, en blender, en brødrister, toastjern, rivejern, jævneblander osv.

sælges samlet for 500 kr. Kan afhentes i Hjørring eller Aalborg.

Det vil jeg gerne købe

Anmeld

11. juli 2012

HelleBelle

Jeg sender pakker til Bosnien, og de er rigtig glade når jeg sender køkkenting med , så det her er jo PERFEKT!!!

Anmeld

11. juli 2012

MissTas

HelleBelle skriver:

Det vil jeg gerne købe

hvor dejligt .. hvordan gør vi lige så ? du kan sende mig en privat besked

Anmeld

11. juli 2012

HelleBelle

det gør jeg lige ej det er altså dejligt jeg lige så det

Anmeld

12. juli 2012

Gry91

MissTas skriver:

ja, da jeg flyttede i lejlighed var jeg ude at investerer i forskellige ting til køkkenet, men blot efter to måneder flyttede jeg sammen med min kæreste og har derfor en del nye køkkenting (brugt 1,5 mrd) som sælges samlet meget billigt da det bare skal væk..

pande og gryder fra raadvad, en enkelt gryde fra eva trio med låg, en blender, en brødrister, toastjern, rivejern, jævneblander osv.

sælges samlet for 500 kr. Kan afhentes i Hjørring eller Aalborg.

er det solgt ?

Anmeld

12. juli 2012

Tvillingemor80

Æv Hvis det bare var på fyn - super lækre ting !

Anmeld

12. juli 2012

Kamulla

EJJJJ vil gerne have det..!!! men bor i taastrup på sjælland.. ØÆV

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.