Så er der ryddet op -

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. maj 2009

Juniors mor

i den der bunke med papire der bare vokser og vokser, og som jeg altid tænker "det rydder jeg op i i morgen"! Nu er det hele enten smidt ud eller sat i de relevante mapper - skønt!!
Er jeg den eneste, der ikke ligger papirene på plads med det samme jeg får dem????
Helle -

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

linemus

Jeps. Vi har papirer, der bare lige skal sorteres og sættes i mappen, fra de sidste fire år sådan cirka. Måske man bare skulle gemme det nogle år mere, og så smide hele lortet ud?

Er lidt misundelig Det må være skønt. Hader alle de ting, der hober sig op og fylder på todo listen.

Anmeld

6. maj 2009

Rasmine

Juniors mor skriver:

i den der bunke med papire der bare vokser og vokser, og som jeg altid tænker "det rydder jeg op i i morgen"! Nu er det hele enten smidt ud eller sat i de relevante mapper - skønt!!
Er jeg den eneste, der ikke ligger papirene på plads med det samme jeg får dem????
Helle -

DU ER IKKE ALENE!
Jeg har samme bunke, HELE TIDEN.
Min ligger så på køkkenbordet.

Det hjælper heller ikke på bunken, at når jeg har ryddet den op, sorteret og smidt ud, og lavet en bunke, som er Lars', ender alt Lars' crap i en ny bunke, som er starten på et bjerg af papirer.

Hader de bunker. Tegninger Mille har lavet, som man er for dårlig til at få sat i en mappe, en avis med et billede af et fedt køkken, jeg gerne vil have. Breve fra TDC, diverse planer og meddelser fra børnehaven osv osv osv.
Kunne godt ske mit nytårsfortsæt (med tilbagevirkende kraft) sku være at få den opslagstavle jeg så tit har fablet om

Anmeld

6. maj 2009

Juniors mor

Mebach skriver:

DU ER IKKE ALENE!
Jeg har samme bunke, HELE TIDEN.
Min ligger så på køkkenbordet.

Det hjælper heller ikke på bunken, at når jeg har ryddet den op, sorteret og smidt ud, og lavet en bunke, som er Lars', ender alt Lars' crap i en ny bunke, som er starten på et bjerg af papirer.

Hader de bunker. Tegninger Mille har lavet, som man er for dårlig til at få sat i en mappe, en avis med et billede af et fedt køkken, jeg gerne vil have. Breve fra TDC, diverse planer og meddelser fra børnehaven osv osv osv.
Kunne godt ske mit nytårsfortsæt (med tilbagevirkende kraft) sku være at få den opslagstavle jeg så tit har fablet om

Nej for søren da! Ikke en opslagstavle!!! Det er da endnu værre!! Kan du ikke se billedet af en super rodet opslagstavle med alt for mange tegnestifter og alt for mange papire der hænger i alt for mange lag?? Nej da, så hellere en dum bunke papire, som man lige kan smide ind i et skab når der kommer fine gæster....

Anmeld

6. maj 2009

Mary

Kender godt til den der slags bunke, og jeg hader den!!!! Vores vokser sig altid gigaenorm inde på vores kontor, det er så smart at man bare kan lukke døren derind, for jeg hader at se på bunker og rod. Når det er aller værst, så skal man bane sig vej frem, og så gælder det om at lukke døren inden det hele vælter ud Men resten af huset ser pænt ud, haha.

Anmeld

6. maj 2009

Rasmine

Juniors mor skriver:

Nej for søren da! Ikke en opslagstavle!!! Det er da endnu værre!! Kan du ikke se billedet af en super rodet opslagstavle med alt for mange tegnestifter og alt for mange papire der hænger i alt for mange lag?? Nej da, så hellere en dum bunke papire, som man lige kan smide ind i et skab når der kommer fine gæster....

FINE gæster ligefrem?
Tror jeg simpelthen ikke vi har prøvet.

Anmeld

6. maj 2009

heaven

Mebach skriver:

FINE gæster ligefrem?
Tror jeg simpelthen ikke vi har prøvet.

arrrrhhh?? Tynen er vel forbi ind imellem??

Anmeld

6. maj 2009

Rasmine

heaven skriver:

arrrrhhh?? Tynen er vel forbi ind imellem??

Det jo det jeg mener, vi har ALDRIG prøvet at have FINE gæster.

Anmeld

6. maj 2009

heaven

Mebach skriver:

Det jo det jeg mener, vi har ALDRIG prøvet at have FINE gæster.

hehe.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.