Forslag til sommerferie oplevelser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

Hov der skulle stå at jeg faktisk IKKE lige havde tjekket det

Men nu har jeg.. Jo altså nogle af dem er det samme. I agua giver det ikke adgang til lige så mange som de andre. Og ikke så mange forskellige zoo's men tilgengæld nogle akvarier.. Men det er jo også billigere så det er jop at gøre op med sig selv hvad man er mest til

Ok:-):-) De gik så også mest efter Jesperhus. Da vi jo bor lige ved siden af næsten:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Nettemor

Tauf skriver:

Ok:-):-) De gik så også mest efter Jesperhus. Da vi jo bor lige ved siden af næsten:-)

Har tænkt at vi skulle derop her i ferien faktisk.. Kan være dig og Muhmi og mænd og børn er friske?

Anmeld

11. juli 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

Har tænkt at vi skulle derop her i ferien faktisk.. Kan være dig og Muhmi og mænd og børn er friske?

Ej ja det kunne være hyggeligt:-):-)

Anmeld

11. juli 2012

Filuca

Benjamins'mor skriver:

Hej piger.

Min søn får sommerferie fra dagplejen på fredag og har ferie 3 uger frem.

Ville gerne have nogle råd/ideer til hvad vi kunne lave uden det koster det hvide ud af øjnene, også gerne gratis ting.

Min søn er halvandet år, så det er jo også lidt begrænset hvad man kan lave med ham.

Vi bor i Bjerringbro, tæt på Viborg og Silkeborg.

På forhånd tak.

Hej!

Jeg har fritidsjob på Statoil, og lige nu deler vi gratis børnebilletter ud til Legoland på udvalgte stationer - så er det kun dig, der skal betale entré

Anmeld

12. juli 2012

Nettemor

Filuca skriver:

Hej!

Jeg har fritidsjob på Statoil, og lige nu deler vi gratis børnebilletter ud til Legoland på udvalgte stationer - så er det kun dig, der skal betale entré

Men hendes søn er 1½ så han er gratis Ellers super forslag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.