Forslag til sommerferie oplevelser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

Nettemor

Benjamins'mor skriver:

Ej hvor smart, så kan man jo spare en masse penge.

Lige præcis Vi køber i Ålborg fordi det giver adgang til lidt flere end de andre. Køber man i givskud eller ree giver det også adgang i ålborg men ikke til så mange udover de forskellige zoo. Og så synes jeg det er super godt med at det er et år. Og ikke bare en sæson..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Benjamins'mor skriver:

Hej piger.

Min søn får sommerferie fra dagplejen på fredag og har ferie 3 uger frem.

Ville gerne have nogle råd/ideer til hvad vi kunne lave uden det koster det hvide ud af øjnene, også gerne gratis ting.

Min søn er halvandet år, så det er jo også lidt begrænset hvad man kan lave med ham.

Vi bor i Bjerringbro, tæt på Viborg og Silkeborg.

På forhånd tak.

En skov og strandtur? Evt. nogle udstillinger? Mange steder er der en gratis dag om ugen... eller en tur i teater for små?

Her er et rigtig godt link til kulturelt overblik.

http://www.boernekultur.dk/

Anmeld

11. juli 2012

Mutti2

Benjamins'mor skriver:

Hej piger.

Min søn får sommerferie fra dagplejen på fredag og har ferie 3 uger frem.

Ville gerne have nogle råd/ideer til hvad vi kunne lave uden det koster det hvide ud af øjnene, også gerne gratis ting.

Min søn er halvandet år, så det er jo også lidt begrænset hvad man kan lave med ham.

Vi bor i Bjerringbro, tæt på Viborg og Silkeborg.

På forhånd tak.

Hejsa

Nu ved jeg ikke om du har en iPhone eller lign.
Men hvis du har kan du hente den app der hedder: "SJOV FOR BØRN".

Den finder ting i omegnen af hvor du er, og kommer med masser af super gode forslag til hvad du kan prøve. Der er MASSER af gratis ting, men også betalende ting.

Jeg synes i hvertfald den er fantastisk

Knus Pernille

Anmeld

11. juli 2012

Benjamins'mor

Milla-Victoria's mor skriver:

Hejsa

Nu ved jeg ikke om du har en iPhone eller lign.
Men hvis du har kan du hente den app der hedder: "SJOV FOR BØRN".

Den finder ting i omegnen af hvor du er, og kommer med masser af super gode forslag til hvad du kan prøve. Der er MASSER af gratis ting, men også betalende ting.

Jeg synes i hvertfald den er fantastisk

Knus Pernille

Det har jeg.

Så det vil jeg lige skrive bag øret.

Anmeld

11. juli 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

I kan lave mange dejlige ting. Især hvis vi får bare lidt tørvejr.

Bussen til Viborg. Madpakker i tasken og hygge på borgvold.

Eller Bussen til viborg og bagefter videre til Hald Ege. Gå tur nede ved søen og ud til ruinen. Spis madpakker derude Det er hyggeligt

Prøv nogle forskellige legepladser i området

En dag på biblioteket.

Tag en togtureller bustur. Bare for turens skyld

Agua i silkeborg skulle også være godt.. Men det koster jo lidt..
Hvis du har råd til det vil jeg anbefale dig at købe årskort til Ålborg zoo. Det koster ca 345 kr og giver adgang til mange ting. Bl.a. Jesperhus, den gamle by i Århus, Ree park, Givskud zoo, agua.. Og nogle flere.. Men der er til mange timers sjov og så når du har kortet så skal du kun betale transport. Og den gælder et år fra datoen du køber den. Og ikke bare en sæson. Dvs at I også kan bruge den til vinter og nærste forår osv. Det er super godt!

Jeg har hørt af en fra min mødregruppe at det billigeste er hvis man køber til Aqua og så får årskort der.. Med det er det også gratis adgang mange andre steder :-)

Anmeld

11. juli 2012

Benjamins'mor

Tauf skriver:

Jeg har hørt af en fra min mødregruppe at det billigeste er hvis man køber til Aqua og så får årskort der.. Med det er det også gratis adgang mange andre steder :-)

Det må jeg lige undersøge.

For det er jo også begrænset hvor langt vi kan tage væk når vi ingen bil har, ihvertfald er det lidt indviklet at komme til Giveskud zoo med tog/bus.

Anmeld

11. juli 2012

MyLove E

Benjamins'mor skriver:

Det må jeg lige undersøge.

For det er jo også begrænset hvor langt vi kan tage væk når vi ingen bil har, ihvertfald er det lidt indviklet at komme til Giveskud zoo med tog/bus.

Ja tjek det lige

Anmeld

11. juli 2012

Nettemor

Tauf skriver:

Jamen kommer jo også an på hvor mange andre det giver adgang til.. Men har faktisk tjekket lige den

Anmeld

11. juli 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

Jamen kommer jo også an på hvor mange andre det giver adgang til.. Men har faktisk tjekket lige den

Men er det ikke det samme næsten??

Anmeld

11. juli 2012

Nettemor

Tauf skriver:

Men er det ikke det samme næsten??

Hov der skulle stå at jeg faktisk IKKE lige havde tjekket det

Men nu har jeg.. Jo altså nogle af dem er det samme. I agua giver det ikke adgang til lige så mange som de andre. Og ikke så mange forskellige zoo's men tilgengæld nogle akvarier.. Men det er jo også billigere så det er jop at gøre op med sig selv hvad man er mest til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.