Hvad har i på væggen i stuen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

mor2100kbh

Masig skriver:

Udover nogle malerier, har vi et tæppe... Vi faldt tilfældigt over et tæppe med et motiv på og tænkte at det da fint kunne fungerer som "billede" på den store og meget tomme væg vi havde.. Og så hjalp det også meget på akustikken.. Vi bor i et hus med højt til loftet og hvor entre, køkken og stue er ét stort rum så der var meget genlyd... Det forsvandt da vi hang tæppet op

Ja det er smart. Her runger det også en del, men bare det at noget kommer op på væggene tror jeg hjælper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

mor2100kbh

An&Jo skriver:

Jeg har fået malet det flotteste billede af en bruger herinde ved navn muhmi, hun er super dygtig og det er faktisk det maleri jeg er gladest for i stuen, så har vi et som mandens kammerat har lavet, og så 2 små som en veninde til mig har lavet..

Personlige ting er altid bedst. Så ved man ingen andre har det.

Anmeld

12. juli 2012

mor2100kbh

4kløver skriver:

ungerne. og en masse lort. men nu bor jeg ikke alene så her er manden ting også oppe på væggen.

Ville også gerne have billeder af min datter op men syntes næsten det bliver for meget hvis det kun er hende. 

Hun hænger allerede inde i mit soveværelse hvor vi har fået printet et billede på et lærred.

Anmeld

12. juli 2012

mor2100kbh

Michalala skriver:

Vi har forstørret nogle billeder på lærred af Costa brava - hvor vi har været på ferie. herudover har vi en lille hylde med billeder af personer der betyder noget for os og en hylde med små glas hvor vi har sand i fra forskellige steder i verden vi har været. Og så min favorit et stort verdenskort hvor vi har sat nåle i de stedet i verden vi har været. 

Rigtig god idé. Har dog ikke været den store eventyrer så har ikke rejst særlig meget siden jeg var barn.

Anmeld

12. juli 2012

HeidiØ

enligmorkbh skriver:

Prøver at gøre lejligheden lidt mere hjemlig efter ex'en er flyttet ud men ved bare ikke hvad der skal op på væggen i stuen.

Jeg er ikke rigtig til masseproducerede plakater og har ingen ynglingskunster så tænkte om der var nogle der havde andre spændende ting oppe som man kunne blive inspireret af.

Vedhæft gerne billeder hvis det er 

Et maleri lavet specielt til mig af en tidligere kollega. Lilla orkide, var mit ønske, ellers frit spil. Derudover digtet fra "A Knights Tale" med sølvskrift i fri hånd.

Det sjove nu her efter er faktisk at min tidligere kollega self har skrevet dato i hjørnet: 11.04.09 - det er faktisk den dag jeg mødte min kæreste Det er jo bare bonus!

Ellers har vi et billede hængede af William, taget af Dinna88

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juli 2012

Frk.S

Vi har plakaten "Lunchtime atop a skyscraper" - som du sikkert kender. Men det er jo nok ikke dig så.

Derudover har vi et billede af Freja som er trykt på lærred - det fik jeg af hende i julegave. Det er det billede jeg poster her, men så bare på lærred.

Og så har vi nogle masker fra forskellige steder vi har været - bl.a. en fra Mexico.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juli 2012

Masig

enligmorkbh skriver:

Ja det er smart. Her runger det også en del, men bare det at noget kommer op på væggene tror jeg hjælper

Ja det tror jeg også, men vi havde ikke lige råd til nogle fancy store billeder, og så faldt vi tilfældigt over det tæppe til 30 kr tror jeg hehe... Så blev det altså lige det og det fungerer rigtig fint synes jeg...

Anmeld

12. juli 2012

mor2100kbh

HeidiØ skriver:

Et maleri lavet specielt til mig af en tidligere kollega. Lilla orkide, var mit ønske, ellers frit spil. Derudover digtet fra "A Knights Tale" med sølvskrift i fri hånd.

Det sjove nu her efter er faktisk at min tidligere kollega self har skrevet dato i hjørnet: 11.04.09 - det er faktisk den dag jeg mødte min kæreste Det er jo bare bonus!

Ellers har vi et billede hængede af William, taget af Dinna88

Rigtig flot billede 

Anmeld

12. juli 2012

mor2100kbh

Frk.S skriver:

Vi har plakaten "Lunchtime atop a skyscraper" - som du sikkert kender. Men det er jo nok ikke dig så.

Derudover har vi et billede af Freja som er trykt på lærred - det fik jeg af hende i julegave. Det er det billede jeg poster her, men så bare på lærred.

Og så har vi nogle masker fra forskellige steder vi har været - bl.a. en fra Mexico.

Ja det første billede er ikke mig. Syntes det hænger lidt for mange steder.

Men sikke et fint billede nr 2 

Anmeld

12. juli 2012

HeidiØ

enligmorkbh skriver:

Rigtig flot billede 

Tak, er også virkelig glad for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.